جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید نصرآباد برگزار شد
جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید نصرآباد برگزار شد

فرماندار شهرستان تربت جام گفت: مدیر باید به دنبال حق محوری و در کارش استدلال منطقی، نوآوری و خلاقیت داشته باشد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام مظاهری امام جمعه نصرآباد در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید نصرآباد با بیان اینکه امروز هدف اصلی دشمن مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی است و وظیفه همه ما بیان دستاوردهای این انقلاب است، عنوان کرد: جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی می‌باشد که بخشی از آن‌ها وابسته به تحریم‌ها و بخش عمده آن به علت ناکارآمدی بعضی از مدیران است.

امام جمعه نصرآباد تاکید کرد: اگر مسئولان کارآمد باشند، مردم نه تنها پای صندوق‌های رای بلکه پای خاکریزهای دفاع از انقلاب اسلامی خواهند بود.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان تربت جام نیز با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام، اظهار کرد: چهار عامل، ضایع کردن اصول، توجه به فرعیات، به کار گماردن افراد نالایق و خانه‌نشین کردن خردمندان و عقلا، پایه‌های حکومت اسلامی را متزلزل می‌کند.

مهندس مرتضی حمیدی بیان کرد: مدیر باید به دنبال حق محوری و در کارش استدلال منطقی، نوآوری و خلاقیت داشته باشد.

در ادامه جلسه بخشدار سابق نصراباد نیز تصریح کرد: متاسفانه به بخش نصرآباد و منطقه بالا جام جفا شده است در حالی که مردم مردمان آن بسیار متین، مهربان، سخت کوش و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حسین اکبری مقدم با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در منطقه بالا جام اجرا شده است، مطرح کرد: در بخش بالاجام به جزء چهار روستا بقیه آن از نعمت گاز برخوردار هستند که این چهار روستا نیز در سال ۱۴۰۰ گازرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم مجید ایل مهدی با حکم استاندار خراسان رضوی به عنوان نهمین بخشدار نصرآباد به حاضران معرفی گردید و از زحمات سه‌ساله بخشدار قبلی حسین اکبری مقدم قدردانی شد.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 154