جلسه بررسی مشکلات بازسازی گلزار شهدا در کلات برگزار شد
جلسه بررسی مشکلات بازسازی گلزار شهدا در کلات برگزار شد

سومین جلسه بازسازی گلزار شهدای تک مزاری و دو مزاری در شهرستان کلات با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ سومین جلسه بازسازی گلزار شهدای تک مزاری و دو مزاری در سالن جلسات بخشداری مرکزی شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات گفت: شهرستان کلات دارای ۳۶ گلزار شهید می‌باشد که از این تعداد شش مورد تک مزاری و پنج مورد دو مزاری بازسازی نشده است.

علی قلمی در این جلسه ضمن یادآوری مصوبات جلسات قبل در خصوص بازسازی گلزار شهدا و یاد و خاطره شهدا گفت: در جلسات قبل مصوب شد بخشداران شهرستان مطابق دستورالعمل ارسالی در این خصوص بازسازی مزار شهدای تک مزاری را آغاز کنند.

بخشدار مرکزی کلات که در این جلسه حضور داشت، ضمن قول صددرصد در این خصوص گفت: در جلسه‌ی روز دوشنبه که جلسه توزیع اعتبارات بخشداری و فرمانداری هست قرار است جهت بازسازی گلزار شهدای تک مزاری و دومزاری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات پرداخت شود.

علی اکبر صدیقیان در ادامه تکمیل این مصوبه خاطرنشان ساخت: بعد از پرداخت این مصوبه بلافاصله کار بازسازی گلزارهای تک مزاری را شروع می‌کنیم و چنانچه از اعتباری ماند جهت بازسازی گلزارهای دو مزاری صرف خواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان کلات از توابع استان خراسان رضوی است که در ۱۵۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است و پرونده ۷۸ شهید، ۱۸۷ جانباز و ۱۰ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 39