جشنواره گل پیشگامان در شهید شوشتری
جشنواره گل پیشگامان در شهید شوشتری

در آغاز هفته دهم مسابقات رسمی زیر ۱۵ سال لیگ برتر استان خراسان رضوی امروز پیشگامان قوچان با هفت گل تیم فوتبال نمازگزاران مشهد را در هم کوبید.

در آغاز هفته دهم مسابقات رسمی زیر ۱۵ سال لیگ برتر استان خراسان رضوی امروز پیشگامان قوچان با هفت گل تیم فوتبال نمازگزاران مشهد را در هم کوبید.

به گزارش اختر شرق و به نقل از قوچان خبر؛ امروز و از ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید شوشتری قوچان دو تیم پیشگامان قوچان و نمازگزاران مشهد به مصاف هم رفتند که درنهایت با نتیجه هفت بر یک تیم پیشگامان پیروز شد و موقتاً با ۲۴ امتیاز به صدر جدول آمد.

حسین سلیمی کاپیتان تیم پیشگامان امروز با پنج گلی که به ثمر رساند ۱۹ گله و آقای گل این مسابقات شد، محمد رمضان زاده و محمد وکیلی هم هرکدام یک گل برای پیشگامان به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی پیشگامان قوچان با یک بازی بیشتر با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۵ در صدر جدول قرار دارد و تیم فولاد مشهد با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۵ در رتبه دوم قرارگرفته و بادامکی مشهد با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم در تعقیب دو تیم بالای جدول است و تیم نمازگزاران هم با این باخت ۱۸ امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۴ در رتبه نهم جدول قرارگرفته است.

بازی بعدی تیم پیشگامان قوچان در مقابل تیم امید سبزوار و در شهرستان سبزوار است.

در ادامه گفتگو با سرمربی تیم پیشگامان قوچان حمزه گودرزی

گودرزی درباره شرایط بازی در نیمه اول افزود: تیم نمازگزاران مشهد کاملاً تدافعی بازی را شروع کرد و برنامه داشت از روی ضد حمله گل بزند. طبق آنالیزی که از تیم مقابل داشتیم به علت تراکم دفاعی در محوطه جریمه سعی کردیم از جناحین حمله کنیم و با ارسال توپ‌های بلند و قدرت سر زنی مهاجم قدبلندی که داشتیم به گل برسیم که همین امر اتفاق افتاد و موفق شدیم ۳ گل از روی ارسال‌های زودهنگام به ثمر برسانیم و با همین نتیجه نیمه اول را سپری کنیم.

حمزه گودرزی در ادامه درباره نیمه دوم بازی هم گفت: نیمه دوم تیم نمازگزاران کاملاً هجومی بازی کرد و با تمام توان حمله کرد و در دقایق ابتدایی موفق شد به گل برسد، اما بلافاصله به بازی مسلط شدیم و از روی ضد حملات و استفاده از سرعت وینگرهای کناری و بازی‌سازی خیلی خوب هافبک‌های وسط به گل چهارم و پنجم رسیدیم، تیم‌ مقابل مجبور شد عقب‌نشینی کند و مجدداً در یک‌سوم خودش دفاع کند که مجدداً از جناحین گل ششم را دریافت کردند و دقایق پایانی نیز زیر فشار زیاد حملات دوام نیاوردند و گل هفتم را قبل سوت داور دریافت کردند.

سرمربی تیم فوتبال پیشگامان قوچان درباره ارزیابی تیم حریف اظهارنظر کرد و گفت: نمازگزاران معمولاً با سیستم دفاع ضد حمله بازی می‌کند و همیشه دارای گلرهای خیلی خوب و باهوش هست. در فاز حمله بسیار خوب عمل می‌کند ولی معمولاً در ضد حملاتی که می‌خورد آسیب‌پذیر نشان داده است. مدیر این باشگاه پور قناد همیشه سعی کرده است بازیکن سازی کند و با میدان دادن به بازیکنانی که شاید در تیم‌های بزرگ فرصت بازی پیدا نکنند راه را برای پیشرفت چنین بازیکنانی هموار سازد.

گودرزی سرمربی پیشگامان در پایان درباره شرایط جدول هم افزود: با کسب این نتیجه ۳ تیم فولادمشهد-پیشگامان قوچان و بادامکی مشهد شانس قهرمانی دارند که کار فولاد به‌مراتب راحت‌تر است چون با رقبای پایین جدول مسابقه دارد. پیشگامان با کسب ۲۴ امتیاز با یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا در صدر جدول قرار دارد و هفته آخر باید در سبزوار به مصاف امید سبزوار برود. بادامکی مشهد دو بازی سخت پیش رو دارد یکی با سپاهان قوچان که خطر سقوط تهدیدش میکند و نیاز شدید به کسب ۳ امتیاز این مسابقه دارد و دیگری سپاهان کاشمر که در کاشمر خیلی سخت به رقبا امتیاز می‌دهد.

با این تفاسیر پیشگامان قوچان با توجه به تفاضل گل بالا و گل زده قابل‌قبول نسبت به سایر رقبا شرایط بهتری برای نایب‌قهرمانی دارد و می‌تواند با وقوع برخی اتفاقات در نتایج بازی‌ها نیم‌نگاهی به قهرمانی نیز داشته باشد منوط به اینکه مسابقه با سبزوار را با ۳ امتیاز به اتمام برساند.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

image_printچاپ مطلب

Visits: 59