جریان شعر خراسان همچون رودی خروشان درحرکت هست
جریان شعر خراسان همچون رودی خروشان درحرکت هست

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در سلسله دیدارهای خود از انجمن‌های ادبی، این بار مهمان انجمن شعر امین به دبیری محمدکاظم کاظمی بود.

به گزارش اختر شرق؛ افشین تحفه گر با همراهی حمید عشقی دبیر انجمن‌های ادبی خراسان و هاشم رضازاده عضو شورای سیاست‌گذاری شعر استان به حسینیه هنر رفتند که به شعر و شاعری پیوند خورده است.

وی گفت: شعری که با پرورش شعور همراه باشد در تاریخ ماندگار خواهد بود و نیز در ادامه به نسل جوان شاعر انجمن اشاره نمود و افزود: عزم جدی اهالی شعر و ادب به‌ویژه جوانان حکایت از جریان پرخروش شعر خراسان دارد و این اشتیاق باعث رونق هر چه بیشتر تولیدات ادبی می‌شود.

تحفه گر همچنین حضور شاعران جوان در کنار پیشکسوتان نقطه عطف وقت این جلسه شعر دانست و خاطرنشان کرد: پرورش جوانان برای آینده نظام نقش بی‌بدیل دارد و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و توجه ویژه رهبری به جوانان اظهار امیدواری کرد: جریان فرهنگی و ادبی خراسان در کنار بزرگانی چون استاد کاظمی که از اعضای شورای سیاست‌گذاری شعر استان است نیازمند حضور جوانان برای امتداد سلسله فرهنگی خراسان است.

در ادامه همه شاعران اشعار خود را با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب قرائت کردند و به‌پاس حضور در این محفل شاعرانه عکسی یادگاری گرفته شد تا در خاطرات بماند.

لازم به ذکر است؛ دیگر عضو شورای سیاست‌گذاری شعر خراسان راضیه رجایی دبیری این جلسه ادبی را به عهده دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9