جذب ۶۹ دستگاه تراکتور و ۱۲۰ دستگاه ادوات با اعتبار دولتی و خودیاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در جوین
جذب ۶۹ دستگاه تراکتور و ۱۲۰ دستگاه ادوات با اعتبار دولتی و خودیاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در جوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: تعداد ۶۹ دستگاه تراکتور و ۱۲۰ دستگاه ادوات با اعتبار دولتی و خودیاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جوین جذب شد.

به گزارش اختر شرق؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با بیان اینکه شهرستان جوین به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی، نقش مهمی در تامین نیاز غذایی نیز دارد، عنوان کرد: استفاده از از سیستم‌های توین چه در مرحله کشت و چه در مرحله برداشت نیز از اولویت‌های این بخش است که باید به آن نگاه ویژه‌ای شود و از آنجایی که تراکتور به عنوان یکی از مهمترین نیاز‌ها در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محسوب می‌شود، تجهیز و نوسازی این مهم بسیار مورد اهمیت نیز میباشد.

علی اکبر قارزی با اشاره به اینکه ۶۹ دستگاه تراکتور و ۱۲۰ دستگاه ادوات با اعتبار دولتی و خودیاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جوین جذب شده است، گفت: با جذب این اعتبار که از محل خط اعتباری مکانیزاسیون و خودیاری متقاضی تامین شده است، تعداد ۶۹ دستگاه تراکتور به سیستم مکانیزاسین این شهرستان اضافه شده است.

قارزی با اشاره به اینکه تا امروز تعداد ۱۷۶۵ دستگاه تراکتور و ۱۲ دستگاه کمباین در شهرستان جوین فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: با جذب این ۶۹ دستگاه هم اکنون تعداد ۱۸۳۴ دستگاه به اضافه ۱۲ دستگاه کمباین در این شهرستان فعالیت میکنند.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی جوین، شرایط تسهیلات پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت میباشد و این تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد کارمزد توسط متقاضیان جذب شده است.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 115