جذب ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات نهاده دام وطیور در زبرخان 
جذب ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات نهاده دام وطیور در زبرخان 

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زبرخان، از جذب ۲۱میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش خرید نهاده‌های دام، طیورو شیلات از ابتدای سال تا کنون درشهرستان زبرخان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا صدیقی، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زبرخان در این باره گفت: تا کنون بیش از۱۶۲۸ دامدار به بانک کشاورزی معرفی شده است که از آن‌ها ۴۰۴نفر موفق به دریافت تسهیلات نهاد‌های دام، طیور و شیلات شده‌اند و کارت خرید تسهیلات برای آن‌ها صادر شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه تسهیلات نهاده‌های دام، طیوروشیلات با سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای دامداران روستایی و عشایری در نظر گرفته شده، عنوان کرد: تسهیلات نهاد‌های دام، طیوروشیلات به ازای هر راس دام سبک ۳۹۰هزار تومان، دام سنگین دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و شیلات به ازای هرتن ۳۰ میلیون تومان می‌باشد و جهت تسریع و تسهیل روند جذب، همکاران امور دام وطرح وبرنامه تمام تلاش خود را جهت جذب تسهیلات به کار می‌برند.

سرپرست جهاد کشاورزی زبرخان در پایان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دامداران در بخش روستایی و عشایری موضوع تامین نقدینگی برای علوفه بوده که بخشی از حمایت جهاد کشاورزی در قالب کارت خرید تسهیلات بوده که از طریق بانک کشاورزی قدمگاه و خرو به دامداران ارائه می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14