جایگاه نخست روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد در عملکرد هشت ماهه
جایگاه نخست روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد در عملکرد هشت ماهه

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از کسب رتبه نخست جهادکشاورزی شهرستان مشهد در ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرستان‌ها طی هشت ماهه سال۹۹ خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در این باره گفت: از آنجا که روابط عمومی انعکاس دهنده فعالیت‌های کلیه بخش‌های جهادکشاورزی است، با پیگیری‌های به عمل آمده، از آذرماه سال گذشته ارزیابی عملکرد ماهانه روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان‌ها در برنامه حوزه ریاست سازمان قرار گرفت که هرماهه بر اساس معیارهای خبری فعالیت‌های انجام شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

حسن رستمی گفت: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از دی ماه ۹۸ براساس معیارهای شایسته سالاری اقدام به تغییر مسئول روابط عمومی نمود که با آموزش‌های مستمر کارشناسان این اداره و روحیه رسانه‌ای ایشان جهش فزاینده‌ای در فعالیت‌های روابط عمومی جهادکشاورزی مشهد حادث شد.

رستمی خاطر نشان کرد: مهمترین مولفه شخصیتی مسئول روابط عمومی، روی خوش و تعامل سازنده با همکاران سایر ادارات است؛ روابط عمومی فقط یک مسئولیت نیست بلکه روحیه رسانه‌ای و علاقمندی به این حرفه را می‌طلبد و در عصر امروز ارتباط موثر با اصحاب رسانه، موضوعی که در جهادکشاورزی شهرستان مشهد به خوبی تحقق یافته و هرماهه منجر به اقدامات بیش از سطح انتظار در ارزیابی عملکرد ماهانه روابط عمومی‌ها در استان شده است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اذعان کرد: در یکسال گذشته با رویکرد انعکاس فعالیت‌ها و محصولات رسانه‌ای به روز، خصوصا هفته نامه، بازتاب خبری با رویکرد جدید، کانال‌های روابط عمومی در پیام رسان تاک، جایگاه تعیین کننده روابط عمومی در جهادکشاورزی شهرستان‌ها بیش از پیش نمایان گشته به نحوی که مدیریت‌های شهرستان با حساسیت بیشتری اخبارشان را پیگیری می‌نمایند و در این مدت شاهد تغییر بیش از ۱۲مسئول روابط عمومی در شهرستان‌ها بوده ایم.

لازم به ذکر است؛ شهرستان‌های مشهد، تایباد و جوین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم ارزیابی عملکرد هشت ماهه روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20