ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب وکار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا
ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب وکار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا

رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی یونسی اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها، متقاضیان می توانند تسهیلات مدنظر را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: تاکنون لیست یک هزارو نود و چهار متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی می باشند و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری درسامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

یونسی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کارهای فرهنگی و هنری و قرآنی که  تاکنون اقدام نکرده اند تنها می‌توانند تا ۵ مردادماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام نمایند.

یونسی درپایان تصریح کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام نمایند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7