ثبت بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در منطقه سبزوار
ثبت بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در منطقه سبزوار

رضا نیک نظر معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: مالکین خودروهای عمومی می توانند با مراجعه به سایت https://gcr.niopdc.ir و ثبت نام در این سایت از مزایای این طرح به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش اختر شرق؛ معاون منطقه شرکت نفت سبزوار  در جلسه ای که باحضور نمایندگان فرمانداری و شهرداری  شهرستان های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، ششتمد، جوین، جغتای و مسئول کارگاه مجاز تبدیل دوگانه سوز کردن خودروها در منطقه سبزوار برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری این ادارات در ترویج فرهنگ استفاده از گاز طبیعی بیان کرد: با ظرفیت و توانایی خوبی که در منطقه سبزوار وجود دارد باید تلاش نماییم تا از این فرصت طلایی که برای تبدیل رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی بوجود آمده به نحو احسن استفاده نماییم.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به فعالیت مستمر ۲۳ باب جایگاه CNG در منطقه هیچ مشکلی در تامین گاز خودروها وجود ندارد و باتلاش همکاران در واحد CNG و همکاری متصدیان مجاری عرضه توانستیم توقف خودروها در این  جایگاه ها را به کمتر از ده دقیقه کاهش دهیم.

رضا نیک نظر با تقدیر از فعالیت مستمر کارگاه دوگانه سوز کردن خودروها در منطقه سبزوار، اظهار کرد: با تلاش مدیریت کارگاه بهران خودرو این کارگاه توانایی تبدیل روزانه بیش از ۴۰ دستگاه خودرو را دارد و ثبت نام کنندگان در کوتاه ترین زمان می توانند از مزایای رایگان دوگانه سوز کردن خودرو استفاده نمایند.

این مقام مسئول ضمن برشمردن مزایای گاز طبیعی عنوان کرد: کاهش آلایندگی کمتر، عدد اکتان بالا، قیمت مناسب، کمک به اقتصاد خانوار و صرفه جویی در مصرف بنزین از دیگر مزایای استفاده از گاز طبیعی می باشد.

وی در پایان بیان کرد: این طرح در حال حاضر شامل وانت مزدا تک کابین، وانت نیسان، وانت پراید و تاکسی درون شهری و تاکسی های تیزترابر می شودو هزینه دوگانه سوز کردن هر دستگاه خودرو مبلغ هشتاد میلیون ریال می باشد که از محل صرفه جویی در مصرف بنزین تامین و پرداخت خواهد شدو مالکین خودروها هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

در ادامه نمایندگان میهمانان حاضر در جلسه  ضمن استقبال از طرح مذکور سوالات خود را مطرح که مسئولین منطقه پاسخ لازم را ارائه نمودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 26