ثبت‌نام ۳۳ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن
ثبت‌نام ۳۳ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن

در پایان زمان قانونی تعداد ۳۳ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر خلیل‌آباد و بردسکن ثبت‌نام کردند.

در پایان زمان قانونی تعداد ۳۳ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن ثبت‌نام کردند.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در گفتگویی ضمن تشکر از همه افرادی که با حضور خود در فرمانداری به‌عنوان داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر خلیل‌آباد و بردسکن ثبت‌نام نمودند خاطرنشان کرد پس از پایان مهلت قانونی تعداد ۳۳ نفر با تحویل مدارک خود در انتخابات ثبت‌نام نمودند که در بین این افراد از همه اقشار و گروه‌های سیاسی حضور دارند

وی گفت از این تعداد ۲۹ نفر مرد و چهار نفر زن می‌باشند

ساقی تصریح نمود بر اساس اطلاعات ثبت‌شده مدرک تحصیلی این افراد یک نفر لیسانس و ایثارگر،۲۵ نفر کارشناسی ارشد، شش نفر دکتری و یک نفر حوزوی می‌باشند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر خلیل‌آباد و بردسکن بابیان اینکه شغل یک نفر روحانی، هشت نفر استاد دانشگاه، هشت نفر فرهنگی، هشت نفر کارمند، سه نفر بازنشسته، پنج نفر سایر و یک نفر آزاد است، گفت:۳۰ درصد ثبت‌نام کنندگان جز ایثارگران هستند.

فرماندار بابیان اینکه یک نفر از داوطلبین جز نمایندگان ادوار هست، عنوان کرد: هفت نفر از داوطلبین سابقه داوطلبی در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارا هستند.

وی افزود: جوان‌ترین داوطلب متولد ۱۳۶۵ و پیرترین متولد ۱۳۳۶ می‌باشد.

فرماندار کاشمر در پایان تصریح کرد: در اولین روز از ثبت‌نام دو نفر، روز دوم یک نفر، روز سوم یک نفر و روز چهارم سه نفر و در پنجمین روز هفت نفر در ششمین روز ۹ نفر و در روز هفتم ۱۰ نفر ثبت‌نام خود را با تحویل مدارک لازم نهایی نمودند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 17