تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری مشهد قهرمان شد
تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری مشهد قهرمان شد

تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری مشهد، در مسابقات فوتسال کلانشهرهای کشور یادواره شهید سپهبد سردارحاج قاسم سلیمانی قهرمان شد.

به گزارش اخترشرق؛ فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد الرضا (ع) در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیران شهری برگزار شد، گفت: نیروهای انسانی مهمترین سرمایه شهرداری‌ها هستند و نشاط و سلامتی کارکنان موجب خواهد شد تا سیستم برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم خوب حرکت کند.

وی اضافه کرد: برگزاری این گونه مسابقات در سطح کلانشهرها در کنار ایجاد سلامتی و نشاط در کارکنان، موجب تبادل فرهنگ بین شهرها نیز می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدالرضا (ع) با بیان اینکه مدیریت شهری از ورزش برای گسترش سلامت و نشاط حمایت می‌کند و در همین راستا کمیسیون ویژه ورزش و جوانان را در شورای شهر تشکیل داده است، تصریح کرد: سلامت همه کارکنان شهرداری مردان و زنان با هرنوع قراردادی برای ما مهم است؛ لذا به گونه‌ای برنامه ریزی شود که ۲۲ هزار نیروی حجمی شهرداری مشهد نیز بتوانند در اینگونه مسابقات حضور پیدا کنند.

سلیمی افزود: همچنین تعداد زیادی از بانوان عزیز در شهرداریهای کشور شاغل هستند که باید سلامت و نشاط آن‌ها نیز با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مد نظر قرارداده شود زیرا هرچه بانوان تندرست و شاداب باشند خانواده شاداب و سلامت خواهد بود.

برگزاری مسابقات ورزشی موجب ایجاد نشاط نیروی انسانی خواهد شد

سید مجتبی منتظری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه این مراسم، گفت: کمیته تربیت بدنی مجمع کلانشهرهای کشور یکی از مهمترین کمیته‌های این مجمع است که در راستای حفظ سلامتی کارکنان و ترویج فرهنگ ورزش درشهرداری‌ها اقدام به برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف می‌کند.

وی افزود: در همین راستا مسابقات فوتسال پیشکسوتان کلانشهرهای کشور یادواره شیهد سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرداری مشهد برگزار و تیم فوتسال شهرداری مشهد موفق به کسب قهرمانی این مسابقات شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این گونه مسابقات در کنار ترویج ورزش موجب هم افزایی و ایجاد شادابی و نشاط میان کارکنان که سرمایه‌های انسانی شهرداری هستند، باشد.

همچنین حسین غیاثی معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در حاشیه این مراسم، گفت: پنجمین دوره مسابقات فوتسال کلانشهرهای کشور ویژه پیشکسوتان یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرداری مشهد برگزارشد.

وی اضافه کرد: دراین دوره ازمسابقات ۹ تیم ازشهرداریهای مشهد، اصفهان، بندرعباس، اراک، زاهدان، یزد، تبریز، شیراز و کرمان حضور داشتند که در دو گروه پنج و چهار تیمی در سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی به رقابت پرداختند.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در فینال این مسابقات که امروز میان دو تیم فوتسال پیشکوتان شهرداری مشهد و شیراز برگزار شد تیم فوتسال پیشکسوتان مشهد موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کرده و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 76