تکمیل پروژه ساماندهی خدمات خودرویی «بهمن» تا پایان سال جاری/ تمامی مشاغل مزاحم سطح شهر مشهد ساماندهی خواهد شد
تکمیل پروژه ساماندهی خدمات خودرویی «بهمن» تا پایان سال جاری/ تمامی مشاغل مزاحم سطح شهر مشهد ساماندهی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از تکمیل شدن پروژه ساماندهی خدمات خودرویی سبک «بهمن» واقع در جاده کلات تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی یعقوبی در این باره خاطرنشان کرد: به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، تاکنون نسبت به انتقال، جابه‌جایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرایند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه ۳۳۸ واحدی ساماندهی مشاغل خدمات خودرویی سبک «سامان بهمن» واقع در جاده کلات، شامل فضای کارگاهی، تجاری و اداری می‌باشد که این مجموعه در متراژ ۳۸ هزار مترمربع با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می‌باشد و تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این مجموعه بخش زیادی از مشاغل خودرویی مزاحم در محدوده شمال شهر مشهد ساماندهی می شوند.

معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه تمامی مشاغل مزاحم سطح شهر طی یک پروسه چندساله ساماندهی خواهد شد، گفت: علاوه بر ساخت و تکمیل پروژه ساماندهی خدمات خودرویی سبک، پروژه ساماندهی پرنده فروشان، درودگران و کابینت سازان، خدمات خودرویی سنگین، فلزتراشان، صنایع چوب، پروژه آبکاران و سماورسازان در دست اجرا می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 29