توصیه، بخشدار سلامی بر حضور حداکثری
توصیه، بخشدار سلامی بر حضور حداکثری

بخشدار سلامی، «مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت» را به عنوان شعار انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد و بر تلاش تمامی عوامل اجرایی در جهت افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تاکید نمود.

به گزارش اختر شرق؛ براتی بخشدار سلامی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و امام رضا علیه السلام و تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی، به آمادگی کامل بخش سلامی جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اشاره کرد.

وی «مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت» را به عنوان شعار انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد و بر تلاش تمامی عوامل اجرایی در جهت افزایش مشارکت مردم در پای صندوقهای رای تاکید نمود.

براتی، رعایت اصل بی‌طرفی و اخلاق در انتخابات را از اصول برگزاری انتخاباتی سالم برشمرد.

بخشدار سلامی گفت: کلیه مراحل و فرآیندهای انتخاباتی و ضوابط و مقررات مرور گردید و به سوالات و ابهامات حاضران در جلسه پاسخ داده شد.

به گزارش اختر شرق؛ انتخابات ۱۴۰۰ شامل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش سلامی در ۳۰ شعبه اخذ رای شامل ۵ شعبه ثابت شهری، ۲۳ شعبه ثابت روستایی و دو شعبه سیار روستایی جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۸ همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 74