توسعه همکاری‌های سازمان همیاری استان با شرکت‌های داخلی حوزه سوختی
توسعه همکاری‌های سازمان همیاری استان با شرکت‌های داخلی حوزه سوختی

توسعه همکاری‌های سازمان همیاری با شرکت‌های داخلی حوزه سوختی در نشستی مشترک با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و مدیرعامل پالایشگاه نفتی ارکان پارس ضمن بررسی زمینه‌های همکاری در خصوص نحوه توسعه تعاملات اقتصادی در حوزه سوخت با این شرکت بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش اختر شرق؛ این جلسه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، محمودرضا فخر معاون سرمایه‌گذاری سازمان همیاری و علیرضا نگهبان مدیرعامل پالایشگاه نفتی ارکان پارس در مشهد برگزار شد.

در این جلسه ضمن معرفی ظرفیت‌های سازمان همیاری و این شرکت پالایشگاهی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های سوخت و انرژی در سطح ملی و بین المللی با استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات این سازمان در حوزه سوختی استان خراسان رضوی تاکید شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه پالایشگاه نفتی ارکان پارس با سابقه و تجربه اجرای مینی پالایشگاه در استانهای تبریز و اردبیل و کشور عمان آمادگی خود را برای همکاری با سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در حوزه طراحی، ساخت و نصب پالایشگاه‌های متوسط، کوچک و همچنین تولید مشتقات نفتی مطابق پروانه فعالیت و صادرات به کشور‌های همسایه مانند افغانستان اعلام کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 21