توسعه شهری با هویت امام رضا علیه‌السلام انجام شود
توسعه شهری با هویت امام رضا علیه‌السلام انجام شود

آیت‌الله علم الهدی گفت: اگر کسی به‌عنوان وابسته من به شما مراجعه کرد و از شما خواسته‌ای داشت، از همین زمان حق‌دارید او را تکذیب کنید و به‌عنوان یک سوءاستفاده گر تحویل دادگاه بدهید.

به گزارش اختر شرق؛ آیت‌الله علم الهدی در دیدار با منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهدالرضا علیه‌السلام بابیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه‌السلام باید جهادی کار کند، انتظار از منتخبین مردم این است که در مسیر پر کردن خلأها قدم بردارند و با برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی کار، امور را پیش ببرند، اظهار کرد: انحراف فرهنگی گذشته بایستی اصلاح شود و شیب رشد شهر به سمت مناطق کم‌ برخوردار باشد.

وی ادامه داد: تمام تلاشتان را برای حل مسئله منطقه ثامن داشته باشید که اطراف حرم کانون پاساژ و کالای خارجی نشود، این برخلاف هویت امام رضا علیه‌السلام است.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: اگر کسی به‌عنوان وابسته من به شما مراجعه کرد و از شما خواسته‌ای داشت، از همین زمان حق‌دارید او را تکذیب کنید و به‌عنوان یک سوءاستفاده گر تحویل دادگاه بدهید.

در ادامه منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه‌السلام نقطه نظرات خود را پیرامون شهر و اهداف پیش رو ارائه کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 83