توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در طرح رزمایش کمک مومنانه برای خدمت رسانی  به اقشار آسیب دیده
توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در طرح رزمایش کمک مومنانه برای خدمت رسانی  به اقشار آسیب دیده

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی از توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته های معیشتی به منظور خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا و بیماران خاص خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ آرزو حیدریان  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه مساوات و همدلی گفت: رمضان ماه ترویج فرهنگ اجتماعی اسلامی و نمادی از برگزاری مناسک دینی و تعاون در برپایی سفره های افطاری ایتام و نیازمندان است، امسال نیز در سایه کرونا و تبعات اقتصادی آن مسئولیت اجتماعی ایجاب می کند در این ماه اندکی بیشتر از گذشته به هر نحو ممکن  به همنوعان  کمک شود.

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه راز نهفته در رمضان، پیام مهربانی است، عنوان کرد: پیامد های ناگوار کرونا، رکود اقتصادی و تعطیلی گسترده برخی مشاعل خرد و خدماتی اقشار آسیب پذیر باعث بیکاری بین مشاغل و سفره های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده است، و این خسارت تا مدتها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: کمک به  اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم فرصت بی نظیر و یک امتحان بزرگ خود سازی است تا در ماه سخاوت و مهمانی خدا با همدلی و عدالت گام موثری در بهبود وضعیت معیشتی هموطنان برداریم.

حیدریان ادامه داد: دراولین مرحله اجرای رزمایش مواسات، همدلی و  کمک های مومنانه ۱۱۰۰ بسته  معیشتی  بین اقشار آسیب پذیر حاشیه شهر، برخی از شهرستانها و برای بیماران خاص تا کنون  توزیع شده است.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۲۰۰ هزار تومان است که این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، قند، سویا… می باشدکه بخشی از این بسته ها همراه با بسته های بهداشتی  توزیع شده است.

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی  با بیان اینکه شناسایی افراد جهت دریافت بسته ها را از مدت ها پیش انجام داده بودیم، بیان کرد: مراحل دو و سوم این رزمایش تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی  ضمن تشکر از خیرین و مردم  فهیم استان گفت: با شعار مهربانی مردم برای مردم در هنگامه بحرانها از حضور مردم کمک گرفته میشود که البته در هنگامه کوید ۱۹ نیز حضور و ارائه کمکهای مردم خود مهمترین عنصر در اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان میباشد.

حیدریان در پایان خاطر نشان کرد: شماره کارت بانک ملی  این شورا به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۲۶۸۵و یا  شماره حساب  0114201420002 برای جلب کمک های مردمی اعلام شده است و در صورت تمایل به اهدا کمکهای غیرنقدی میتوانند به آدرس دفتر این شورا واقع در احمداباد، نبش رضا ۱۲ مراجعه نمایند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3