توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان توسط مرزبانان خراسان رضوی در رزمایش کمک مومنانه
توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان توسط مرزبانان خراسان رضوی در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، ۶۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال توسط این فرماندهی تهیه و توزیع شد.

سردار ماشاالله جان نثار، در گفتگو با خبرنگار اختر شرق اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، ۶۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال توسط این فرماندهی تهیه و توزیع شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: به جهت کمک به نیازمندان به‌ویژه کارکنان معسر و نیازمند و همچنین خانواده های تحت تاثیر این بیماری در مشهد و مرزنشینان استان نیاز این بسته ها با مشارکت کلیه کارکنان تهیه گردیده است.

جان نثار با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر که انتشار ویروس کرونا موجب لطمه به وضعیت معیشتی مردم بالاخص نیازمندان جامعه وارد کرده است، وظیفه خود می‌دانیم که با همیاری و همکاری، سنت پسندیده انفاق را در جامعه اسلامی بیش از پیش رونق ببخشیم تا هر چند کوچک، قدمی برای رنگین شدن سفره نیازمندان برداریم.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 18