توزیع ۳۵۰۰ سبد کالا در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار
توزیع ۳۵۰۰ سبد کالا در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار گفت: با استفاده از کمک‌های دولتی، بیش از ۳۵۰۰ سبد غذایی، به ارزش قریب به یک میلیارد تومان بین جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) در رشتخوار توزیع شد.

مجید حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با اشاره به اینکه این سبدها، شامل سه قلم کالای ضروری بوده است، گفت: کالاهای توزیع‌شده در این طرح شامل گوشت مرغ، برنج و روغن بوده که ارزش هر سری از این سبدها بیش از ۲۷۰ هزار تومان برآورد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار عنوان کرد: توزیع سبدهای معیشتی در دو مرحله در دو بخش مرکزی و بخش جنگل رشتخوار توزیع و بیش از ۳۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از بسته‌های معیشتی در این طرح بهره‌مند می‌شوند.

حسین زاده با تأکید بر اینکه مهم‌ترین هدف مجموعه کمیته امداد رفع محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از هم‌وطنانمان را دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی کرده که در همین راستا برای مقابله با این وضعیت طرح‌های کمک مؤمنانه از ابتدای شروع بیماری به طور مستمر در این شهرستان آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ رشتخوار دارای جمعیتی بالغ‌بر ۶۳ هزار نفر در ۲۲۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع‌شده است که شغل اغلب مردم در این شهرستان، کشاورزی و دامپروری است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 7