توزیع  ۲۱۵ میلیون تومان بسته معیشتی و بهداشتی در خوشاب
توزیع  ۲۱۵ میلیون تومان بسته معیشتی و بهداشتی در خوشاب

فرمانده سپاه خوشاب گفت: در لبیک به ندای رهبری تا کنون هزار و ۱۹۷ بسته معیشتی در شهرستان خوشاب با کمک خیرین، اوقاف و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ محمود حامد با اظهار اینکه ارزش ریالی این بسته ها ۱۰۵ میلیون تومان است افزود: ۲۱ هزار بسته بهداشتی نیز به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان با ۵۶ هزار ماسک که توسط مردم شهرستان و گروههای جهادی و بسیجی دوخته شد در بین مردم خوشاب توزیع گردید.

وی اضافه کرد: ۲۴۵ گروه جهادی نیز با ۴۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی خریداری شده توسط خیرین و اوقاف با ۱۷۵ دستگاه تراکتور و سم پاش توسط کمک مردمی و جهادگران شهرها و روستاهای شهرستان خوشاب را ضدعفونی کرده و در حال ادامه کار هستند.

شرکت امام جمعه خوشاب در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

امام جمعه خوشاب در لبیک به ندای رهبری با کمک ۱۰ میلیون ریالی برای کمک به مستمندان و نیازمندان شهرستان خوشاب و شرکت در رزمایش همدلی و  کمک مومنانه گفت: مردم همیشه در میدان برای کمک به مستمندان حاضر هستند و از زمانی که رهبر معظم انقلاب موضوع رزمایش و کمک مومنانه را مطرح کردند عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب یک تکلیف و وظیفه است.

حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی با اشاره به اینکه طرح لبیک به امام در شهرستان خوشاب آغاز شده و محوریت فعالیت‌ها در ستاد نماز جمعه خوشاب است، افزود: دبیری این ستاد در اختیار سپاه و بسیج شهرستان خوشاب قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت بسیج و نیروهای جهادی و خیرین حرکت اداری نیست و مسئولان باید در کنار آنها از اقدامات نیکوکارانه آنها حمایت کنند، افزود: حرکت هر محله یک قربانی حرکتی مردمی و جوشیده از دل مردم است و در شهرستان خوشاب نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9