توزیع ده تن روغن طرح تنظیم در رشتخوار
توزیع ده تن روغن طرح تنظیم در رشتخوار

رئیس اداره صمت رشتخوار گفت: در راستای طرح تنظیم بازار بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی در رشتخوار با وزن‌های ۸۱۰ گرمی، یک کیلو و ۶۲۰ گرمی و یک کیلو ۳۵۰ گرمی در حال توزیع است.

علی اسماعیلی ثانی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: در راستای طرح تنظیم بازار بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی در رشتخوار با وزن های۸۱۰ گرمی با مبلغ ۱۰هزار و ۳۵۰ تومان، یک کیلو و ۶۲۰ گرمی با مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان و یک کیلو و۳۵۰ گرمی با مبلغ ۱۶ هزار تومان در حال توزیع است.

رئیس اداره صمت رشتخوار، با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از ۴۰ تن روغن در این شهرستان در راستای طرح تنظیم بازار توزیع شده است، اظهار کرد: این روغن‌ها با برنامه ریزی انجام شده جهت جلوگیری از ازدحام مراجعات در دو شهر جنگل و رشتخوار در بیش از ۲۰ واحد صنفی توزیع و برنامه ریزی شده است.

اسماعیلی ثانی بیان کرد: در رابطه با بحث تنظیم بازار در این شهرستان در راستای تامین تخم مرغ مورد نیاز مردم، ۱۱ تن تخم با قیمت ۱۶۹۰۰ توزیع شده است.

رئیس اداره صمت رشتخوار در رابطه با اجرای طرح کشت‌های نظاراتی، خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارتی کارشناسان این نهاد به صورت مداوم در حال انجام است و هرگونه شکایت مردمی چه از طریق تلفن گویای ۱۲۴ و چه حضوری با رسیدگی کارشناسان این نهاد در کمتراز ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 109