تمثال شهدای روستای شعبه شهرستان رشتخوار تعویض شد
تمثال شهدای روستای شعبه شهرستان رشتخوار تعویض شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشتخوار از تعویض تمثال شهدای روستای شعبه از توابع این شهرستان خبر داد.

محسن سلطانی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با بیان اینکه این فعالیت فرهنگی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشتخوار و پایگاه مقاومت بسیج روستای شعبه بنر تمثال شهدای ورودی این روستا انجام شد، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران الگوهای ایثار و از خودگذشتگی برای همه ما می باشند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان امری ضروری و مثبت در جامعه است، تمثال شهدا در شهرها و روستاها یکی از این یادآوری ها و یادگاری هاست که تلنگری برای تفکر دوباره درباره رشادت ها و ایثارگری های ایشان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشتخوار در خصوص اقدامات در حوزه تعویض تمثال شهدا، عنوان کرد: دو روستای سعادت آباد و سنگان بالاخواف نیز در تصاویر شهدای ایشان چاپ شده و در مرحله نصب می باشد که ان شاالله در طی چند روز آتی از آنها نیز رونمایی می شود.

در پایان سلطانی با تاکید به محدود بودن منابع و همکاری سایر دستگاه ها در این خصوص گفت: از ابتدای سال ۹۹ نزدیک ۳۰ مترمربع به تعداد شش تابلو تصاویر تعویض شده که با توجه به منابع محدود بنیاد در این حوزه نیاز به همکاری سایر ارگان ها همچون سنوات قبل می باشد تا بتوانیم به بهترین شکل یاد و خاطره شهدا و ایثارگری آنان را زنده نگه داریم.

لازم به ذکر است؛ شهرستان رشتخوار دارای ۸۲ شهید والامقام می باشد که در ۲۹ روستا و دو شهر با فاصله حداکثر ۱۱۰ از مرکز شهرستان پراکنده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 44