تمامی پاساژهای تربت‌جام ظرف مدت ۳۰ روز باید مجهز به نصب سیستم اطفاء حریق و دوربین مداربسته شوند
تمامی پاساژهای تربت‌جام ظرف مدت ۳۰ روز باید مجهز به نصب سیستم اطفاء حریق و دوربین مداربسته شوند

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام گفت: تمامی پاساژهای تربت‌جام ظرف مدت ۳۰ روز باید مجهز به نصب سیستم اطفاء حریق و دوربین مداربسته شوند.

به گزارش اختر شرق؛ حسن وزیری، دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام دراین‌باره گفت: در پی وقوع دو فقره حریق در دو پاساژ اطراف میدان ولیعصر (عج)، دادستان عمومی و انقلاب به‌اتفاق همکاران، جمعی از مدیران اجرایی و نظامی و هیئت‌مدیره پاساژها از صنوفی که دچار حریق شده بودند بازدید میدانی انجام دادند که در این بازدید مشخص شد پاساژهای سطح شهر به لحاظ سیستم اعلام اطفاء حریق، حفاظتی و دوربین دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به همکاری صنوف با پلیس اماکن و اطلاعات نیروی انتظامی برای رفع مشکلات احتمالی، عنوان کرد: مالکین و صنوف مستقر در پاساژهای سطح شهر که مشغول به فعالیت هستند باید با همکاری پلیس نسبت به نصب و رعایت مسائل امنیتی اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام بابیان اینکه دادستانی وظیفه دارد از جرائمی که ممکن است در پاساژها به‌واسطه آتش‌سوزی و سرقت‌ها اتفاق بیفتد پیشگیری کند، تصریح کرد: تمامی اصناف مستقر در پاساژهای سطح شهر موظف‌اند ظرف مدت ۳۰ روز نسبت به نصب سیستم اطفاء حریق و دوربین مداربسته در داخل و خارج پاساژ اقدام نمایند در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

خبرنگار: نعمت‌الله فیضی

image_printچاپ مطلب

Visits: 111