تلاش سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی حوزه شهری مشهد و استان در سال ۱۴۰۰
تلاش سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی حوزه شهری مشهد و استان در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ به عنوان عضوی از خانواده حوزه مدیریت شهری و بازوی اجرایی و قوی در کنار شهرداری‌ها و سازمان زیرمجموعه آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سنجری در دیدار با عباس یوسف زاده مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، ضمن تبریک عید نوروز از همراهی و همکاریهای این سازمان با حوزه املاک مجموعه سازمان همیاری قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه به امین حوزه شهری استان هستیم، عنوان کرد: به عنوان عضوی از خانواده شهرداری‌ها با تاکید بر رعایت قانون مداری، تلاش داریم در سال جدید بازوی اجرایی و قوی‌ای در کنار شهرداری‌ها باشیم و به ارائه خدمات و پشتیبانی‌های بپردازیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نقش موثری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری داشته و با شهرداری‌ها و نهادهای وابسته تعاملات و ارتباط سازنده‌ای برقرار کنیم.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد نیز در این دیدار همزمانی مناسبت‎ها و اعیاد شعبانی را با آغاز سال نو موجب خیر و برکت عنوان کرد و گفت: سازمان همیاری تعاملات خوبی با مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه حوزه مدیریت شهری کلان شهر مشهد داشته و شهرداری نیز نگاه مثبتی به این نهاد داردو این رویکرد همواره دوجانبه و موثر بوده است.

عباس یوسف زاده ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری در حوزه‌های مرتبط با سازمان همیاری، اظهار کرد: سازمان زمین و مسکن به عنوان بخشی از بدنه شهرداری مشهد، همواره سازمان همیاری را خود دانسته و تعاملات و موضوعات مختلف همواره با همین منوال بین دو مجموعه پیش رفته است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 52