تقویت زیرساخت‌های آب شرب در خراسان رضوی با افتتاح ۱۴ پروژه
تقویت زیرساخت‌های آب شرب در خراسان رضوی با افتتاح ۱۴ پروژه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: 14 پروژه بخش آب در شهرها و روستاهای خراسان رضوی افتتاح و کلنگ اجرای یک پروژه هم به زمین زده شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برای اجرای پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، گناباد، خلیل‌آباد، کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، باخرز، فریمان، جوین و داورزن ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: همچنین پروژه آب‌رسانی به مجتمع ظفر شهرستان سبزوار نیز بااعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته عملیاتی شد.

علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، آب‌رسانی به مجتمع‌های روستایی، مقاوم‌سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و احداث مخزن و جایگاه برداشت آب شرب را از پروژه‌هایی معرفی کرد که در این هفته بهره‌برداری شدند.

به گفته وی گناباد با چهار پروژه اجراشده در صدر شهرستان‌های استان قرار دارد.

علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری خاطرنشان کرد: درنتیجه این سیاست امکانات و تأسیسات آب شهری برای کمک به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های تأمین آب روستاها به بکار گرفته شد به‌گونه‌ای که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری همکاران در ستاد، شرکت‌های تبصره دو و امور تابعه درمجموع وضعیت تأمین آب شرب هزار روستا در سال قبل بهبود یافت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16