تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از هنرمند نوجوان مبین درپور
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از هنرمند نوجوان مبین درپور

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر دکتر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از هنرمند نوجوان، مبین درپور تقدیر کرد.

به گزارش اختر شرق؛ یوسف امینی، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر دکتر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از هنرمند نوجوان، مبین درپور که در برنامه عصر استعداد یابی عصر جدید درخشیده بود، تقدیر کرد.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه موسیقی سنتی و مقامی خراسان رضوی گفت: اجرای مبین درپور در برنامه عصر جدید که مورد توجه مردم قرار گرفت، جایگاه موسیقی استان را نشان داد و به همگان یادآور شد که موسیقی مقامی هنوز در بین مردم طرفداران خاص خود را دارد.

مبین درپور هنرمند نوجوان خراسانی با اجرای قطعه ای دلنشین در مدح امام علی بن موسی الرضا(ع) توانست  دل های بینندگان را مهمان ایوان طلای حرم امام هشتم(ع) نماید و همچنین موسیقی مقامی خراسان را به بینندگان معرفی و مورد استقبال داوران مسابقه و عموم مردم قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ مبین درپور، نوه مرحوم استاد نورمحمد دُرپور است که در آموزش دوتار و روایت‌های حماسی موسیقی منطقه خراسان سرآمد بود و زندگی خود را وقف موسیقی عرفانی خراسان کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 28