تقدیر از ۱۱۰ بانوی نمونه و محجبه شهرستان طرقبه شاندیز و اهدای ۵۰۰ شاخه گل به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب
تقدیر از ۱۱۰ بانوی نمونه و محجبه شهرستان طرقبه شاندیز و اهدای ۵۰۰ شاخه گل به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر طرقبه شاندیز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، تعداد ۱۱۰ بانوی نمونه و محجبه از کارمندان ادارات شهرستان و بانوان فعال گشت های ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز تقدیر شدند و ۵۰۰ شاخه گل نیز به بانوان محجبه در حال تردد در سطح معابر و خیابان های شهرستان اهدا شد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از ایکنا؛ سید داوود نبی زاده بیان کرد: با همکاری مجموعه ستاد امر به معروف طرقبه شاندیز  و روسای ادارات شهرستان و به مناسبت  گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، تعداد ۱۱۰ نفر از  بانوان نمونه و محجبه از کارمندان شاغل در ادارات شهرستان و بانوان فعال گشت های ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز، تقدیر شدند.

وی با اشاره اینکه طبق بند اول مصوبه ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز، روسای ادارات  شهرستان موظف شدند که در هفته عفاف و ححاب از بانوان محجبه کارمند خود تقدیر کنند، تصریح کرد: ابتدا این برنامه از شهرداری شاندیز شروع شد و با حضور امام جمعه و شهردار شاندیز و  دبیر ستاد امربه معروف شهرستان تعداد ۱۵بانوی محجبه و نمونه در شهرداری شاندیز تقدیر شدند.

نبی زاده، افزود: برنامه بعدی تقدیر از بانوان نمونه و  محجبه،  با حضور امام جمعه طرقبه و رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر ستاد امربه معروف شهرستان در محل این اداره همراه با تقدیر از ۵ بانوی مححبه و نمونه این اداره برگزار شد.

وی اظهار کرد: با حضور رئیس دادگستری، دادستان و دبیر ستاد امربه معروف شهرستان نیز ۱۶ نفر از قضات، دادیاران نمونه و محجبه مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز گفت: طی مراسمی که در محل باغ پونه طرقبه برگزار شد با حضور رئیس دادگستری، دادستان و دبیر ستاد امربه معروف شهرستان،  شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه، از ۱۵ بانوی محجبه شاغل درشهرداری طرقبه توسط شهرداری و توسط نیروی انتظامی نیز از ۱۵ بانوی پلیس و توسط ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز از یک بانوی خبرنگار ستاد به همراه ۴۴ نفر از بانوان فعال گشت های ستاد امربه معروف شهرستان که همواره با لباس جهاد که همان چادر است در تمام مراحل تذکر لسانی امربه معروف در شرایط سخت  آب و هوا و محیطی حضور داشتند نیز تقدیر شد.

وی افزود: طبق تفاهم مقرر شده ستاد امربه معروف شهرستان  با روسای  اداره صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، این ادارات نیز از تعداد هشت نفر از بانوان کارمند محجبه واحدهای صنفی که موازین شرعی را رعایت کرده و رفتار آنان مورد رضایت مردم بوده از طرف این ادارات  تقدیر شدند.

نبی زاده، با اشاره به مرحله آخر برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان، مطرح کرد کرد: گشت های طلایه داران و نیروهای ستاد امربه معروف طرقبه شاندیز با حضور در سطح معابر و خیابان های شهر طرقبه و شاندیز در روز جمعه با اهدای ۵۰۰ شاخه گل رز به بانوان محجبه که در حال عبور و مرور بودند هفته عفاف و حجاب را به آنان تبریک گفتند.

خبرنگار: دوست حصار

image_printچاپ مطلب

Visits: 46