تفکر بیش از ۸ هزار شهید بسیجی استان خراسان رضوی، گسترش اندیشه انقلاب است
تفکر بیش از ۸ هزار شهید بسیجی استان خراسان رضوی، گسترش اندیشه انقلاب است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: افتخار این استان تقدیم هشت هزار و ۴۴۳ شهید بسیجی است که گسترش اندیشه انقلاب، تفکر شهدای بسیجی است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج تنها نیرویی است که خواب راحت از ابرقدرت‌های جهانی، آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش را گرفته است و امروزه آنان در معادلات نظامی خود، حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج بازکرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص ویژگی‌های نیروی بسیجی، اظهار کرد: بسیج نه برای آب وخاک و نه برای عناصر پست مادی، بلکه برای رضایت حق تعالی کار و تلاش می‌کند، بسیج حافظ ره‌آوردهای اسلام ناب محمدی است.

وی به سلاح نابود نشدنی بسیج اشاره و خاطر نشان کرد: بسیج سلاحش ایمان و منطقش عدالت اسلامی است و تمامی فعالیت‌های یک نیروی بسیجی با هدف رضایت خداوند به صورت داوطلبانه و خود جوش و در مسیر «عندربهم یرزقون» انجام می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بزرگترین آرزوی یک نیروی بسیجی شهادت به درگاه خداوند است، تاکید کرد: استان خراسان رضوی بیش از ۱۷ هزار شهید تقدیم اسلام و نظام کرده است که از این تعداد هشت هزار و ۴۴۳ شهید بسیجی به صورت داوطلبانه هزاران کیلومتر دورتر از خانه و خانواده خود به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: بسیجی خود مسئولیت به روی دوش خودش می‌گذارد و هر جا به کمک بسیجی نیاز باشد، آنجا می‌رود زیرا تفکر بسیجی گسترش اندیشه انقلاب است.

لازم به ذکر است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۲۹۳ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۳جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

خبرنگار: نرجس محمدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 9