تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی خراسان رضوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید 
تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی خراسان رضوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید 

به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تامین بخشی از نیازهای معیشتی و توانبخشی مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، تفاهم نامه همکاری بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور مسئولان هر دو نهاد و جمعی از خبرنگاران در محل اداره کل بهزیستی استان به امضا رسید.

به گزارش اخترشرق؛ طی مرحله اول این تفاهم نامه، تجهیزات توانبخشی مشتمل بر ۶۳ واکر، عصای نابینایان، ۱۲۵عصای جسمی، حرکتی، ۲۱ تشک مواج، ۱۷تشک ویلچر، سبد معیشتی ماه مبارک رمضان، بخاری و وسایل گرمایشی، توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهدا خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان رضوی با بیان اینکه این تفاهم نامه فاز اول همکاری ستاد با بهزیستی است و همکاری‌های بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: متاسفانه بودجه ستاد محدود است و درآمد و بودجه‌ای از ناحیه دولت ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: سه بنیاد دارد که با همین بودجه کم درهمه جای مملکت درحال خدمت‌رسانی هستند؛ این بودجه از اموال ولی فقیه است به عبارتی اموالی که مالکی ندارند و در اختیار خدمت‌رسانی به خواص جامعه و برای عموم مردم می‌باشد اموال بایستی درمسیر نظام و انقلاب و برای مخاطبین نیازمند حقیقی صرف شود و وظیفه ما خدمت‌رسانی به نحواحسن و به صورت کرامت به این افراد انجام می‌گیرد.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 66