تفاهم نامه سازمان همیاری و انجمن ژئو تکنیک استان در جهت کیفی‌سازی پروژه‌های شهرداری‌ها
تفاهم نامه سازمان همیاری و انجمن ژئو تکنیک استان در جهت کیفی‌سازی پروژه‌های شهرداری‌ها

آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان در جهت همکاری‌های مشترک به منظور کیفی‌سازی پروژه‌های شهری برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه میثم کرمانی مدیرعامل، و مدیران حوزه بازرگانی سازمان همیاری و غلامرضا غلامی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان تفاهم نامه‌ای بین این دو نهاد درجهت همکاری‌های مشترک منعقد شد.

این تفاهم نامه همکاری با هدف استفاده از پتانسیل‌های سازمان همیاری و انجمن ژئوتکنیک استان به منظور کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی حوزه شهری شهرداریهای استان برای کمک به ارتقاء هرچه بیشتر این حوزه در دستورکار و بررسی دو طرف قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه طرفین می‌بایست برای تبین جایگاه مطالعات ژئوتکنیک خدمات آزمایشگاهی و کنترل‌های کیفی بتن و مقاومت کلیه مصالح ساختمانی و عمرانی در حوزه شهرداریهای استان و دیگر پروژه‌های در دست اقدام سازمان و واحد‌های عمرانی آن در خراسان رضوی بهعنوان پایلوت کشور تلاش کنند.

میثم کرمانی ادامه داد: تبیین خدمات مختلف در کنار پروژه‌های عمرانی شهری، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ژئوتکنیک و کنترل کیفی بتن و دیگر مصالح ساختمانی و واکاوی دلایل پایین بودن سطح طول عمر مفید مصنوعات مهندسی و… از دیگر موضوعات مورد تفاهم با انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان بود.

وی تصریح کرد: این تفاهمات و همکاری‌ها مشترک همگی در راستای کیفی‌سازی و بهبود فعالیتهای عمرانی، ساختمانی شهرداری‌ها بر اساس برنامه‌ها و قراردادها و توافقات بعدی پس از بررسی‌های کارشناسی به صورت عملیاتی در خواهند آمد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیلهای موجود درسازمان و همچنین ظرفیت بالای پروژه‌های حوزه شهری در شهرهای مختلف استان، آمادگی داریم بسته پیشنهادات و زمینه‌های موجود در انجمن ژئو تکنیک را برای انجام همکاری مشترک در این حوزه دریافت و مورد بررسی‌های تخصصی قرار دهیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17