تغییر ساعات پایگاه‌های فعال اهدای خون استان در روز یکشنبه ۳۰ آذر
تغییر ساعات پایگاه‌های فعال اهدای خون استان در روز یکشنبه ۳۰ آذر

با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضع مقررات منع رفت و آمد در شب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه سال جاری از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ تنها در شیفت صبح آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

به گزارش اختر شرق؛ روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و تبریک روز پرستار و همچنین فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) به همه هموطنان و هم استانی‌های عزیز و با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضع مقررات منع رفت و آمد در شب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه سال جاری ساعات فعالیت پایگاه‌های اهدای خون استان را در این ایام را اعلام کرد.

در این تاریخ در استان یکشنبه مورخ ۳۰ آذر ماه کلیه پایگاه اهدای خون از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ تنها در شیفت صبح آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود ضمنا پایگاه امام رضا علیه السلام فقط در این روز در شیفت صبح فعالیت خواهد نمود.

دراین اطلاعیه با اشاره به نیاز همیشگی به خون ومدت زمان محدود نگهداری فراورده‌های خونی، ازداوطلبان مستمر درخواست گردیده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص ننموده و در طول ایام سال این معروف پسندیده را در فعالیتهای روزمره و اجتماعی خویش لحاظ کنند.

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است بدلیل کمبود منابع مختلف درپایگاه‌ها موفق به اهدای خون نشده و یا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند، از مراجعان درخواست کرد مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت‌رسانی یاری رسانند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 33