تعیین کننده وضعیت سفید یا قرمز بودن شهرستان با شبکه بهداشت درگز نیست بلکه با ستاد ملی مبارزه باکروناست/ روز جهانی قدس روز حمایت از فلسطین تا حذف رژیم صهیونستی ادامه دارد
تعیین کننده وضعیت سفید یا قرمز بودن شهرستان با شبکه بهداشت درگز نیست بلکه با ستاد ملی مبارزه باکروناست/ روز جهانی قدس روز حمایت از فلسطین تا حذف رژیم صهیونستی ادامه دارد

امام جمعه شهرستان درگز گفت: چند روز گذشته از رئیس بهداشت نقل شده بود که مجدد وضعیت شهرستان درگز از سفید خارج شده است اما طی بیانیه ای که در شب گذشته اعلام کردند که شهرستان ها تعیین کننده وضعیت شهر نیستند بلکه ستاد ملی کرونا در مرکز تعیین کننده این موضوع هستند که اعلام کردند شهرستان درگز جزء ۱۸۰ پایگاهی است که در کشور سفید اعلام شده است.

به گزارش اختر شرق و به نقل از صدای درگز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین ایروانی امام جمعه درگز در خطبه های نماز جمعه گفت: دو شب قدر رو پشت سر گذاشتیم امیدوارم که خداوند متعال عبادات شما، دعا و راز و نیاز شما مومنین رو به لطف و کرمش قبول فرموده باشد.

 امام جمعه درگز با بیان این مطلب که شب بیست و سوم ماه رمضان به گفته پیامبر اکرم(ص) از مهمترین شب های قدر است و این شب در روایات بیشتر تاکید شده از دو شب دیگر قدر، انشالله غفلت نکنیم و بتوانیم بهره مند بشویم، عنوان کرد: مهمترین خواسته ما در شب های قدر باید طلب عافیت باشد، عافیت در جسم و جان، دنیا، آخرت، اعتقاد، عمل و محفوظ ماندن از گناه چراکه عافیت نزد خداوند از هرچیزی ارزشمندتر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین ایروانی عنوان کرد: جمعه آینده روز جهانی قدس است، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی تا حذف این غده سرطانی. امام راحل عظیم الشأن ما با بصیرت و آگاهی خودش روز جهانی قدس، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان رو اعلام فرمودند تا هیچ گاه مسئله اصلی و اولیه جهان اسلام، که مسئله فلسطین است مورد غفلت و فراموشی واقع نشود.

امام جمعه درگز گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیری که با ستاد ملی کرونا داشتند چند به چند نکته تاکید داشتند از جمله آن که نظر کارشناسی و بررسی شده ستاد را معتبر می‌دانم منتها توصیه می کنم که بررسی این مورد را به کسانی واگذار کنید که اهمیت مسائل معنوی نماز و دعا را به معنای واقعی کلمه درک کردند ارزش آن را میدانند تا بر طبق این موضوع تصمیم‌گیری شود آن وقت انشالله عمل کنند و کسانی باید تصمیم بگیرند که خودشان معتقد باشند انسانی که نماز، مسجد، شب قدر و … برایش مهم نباشد نمی تواند در رابطه با ضرورت و یا عدم ضرورت تعطیلی مساجد و… نظر دهد.

حجت الاسلام ایروانی گفت: چند روز گذشته از رئیس بهداشت نقل شده بود که مجدد وضعیت شهرستان درگز از سفید خارج شده است اما طی بیانیه ای که در شب گذشته اعلام کردند که شهرستان ها تعیین کننده وضعیت شهر نیستند بلکه ستاد ملی کرونا در مرکز تعیین کننده این موضوع هستند که اعلام کردند شهرستان درگز جزء ۱۸۰ پایگاهی است که در کشور سفید اعلام شده است.

وی ادامه داد: سفید بودن وضعیت شهرستان به معنای تمام شدن کرونا نیست و مردم باید مسائل بهداشتی را در همه جا رعایت کنند.

امام جمعه درگز در پایان خطبه های نماز جمعه گفت: موضوع آخر در رابطه با افزایش عجیب قیمت خودرو که ناشی از وجود فساد در صنعت خودرو سازی است، عدم عرضه محصول و عدم وجود رقابت ظلم بزرگی است به مردم که ناچار هستند ماشین های بی کیفیت را با قیمتی بالا آن هم بعد از انتظار زیاد دریافت کنند.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به اینکه قیمت های عجیب خودرو و افزایش بی رویه و مشکوک قیمت بعضی از خودروها، عدم عرضه تولیدات نشان دهنده غرض و مرضی است و نشان دهنده ویژه خواری ها، رانت خواری هایی در بحث خودرو است، خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبر معظم چطور میشود که ما در بخش نظامی و ماهواره اینقدر توانمند باشیم اما در صنعت خودرو پیشرفتی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم مجبورا که خودروهایی که پنج میلیون تومان ارزش دارند را به ۸۰ میلیون خریداری کنند این مشکلی اساسی است و باید هرچه زودتر حل شود.

خبرنگار: جناب کاظمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12