تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام مهمی بود
تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام مهمی بود

رئیس جمهور گفت: تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام مهمی بود لذا از استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و علمای بزرگ مشهد تشکر می‌کنم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ارتباط ویدئوکنفرانسی اختصاصی با ستاد مقابله با کرونا استان، با قدردانی از تلاش های استاندار، مدیران استانی و کادر درمانی اظهار کرد: تلاش‌های انجام گرفته در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان قابل تقدیر است.

رئیس جمهور افزود: تعطیلی اجتماعات و توقف موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی اقدام  مهمی بود، لذا از استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و علمای بزرگ مشهد تشکر می‌کنم.

دکتر روحانی تصریح کرد: اگر درهای حرم مطهر رضوی به روی زائران نوروزی باز می‌بود؛ جمعیت عظیمی در مشهد حضور پیدا می‌کرد و ممکن بود در برابر زائرین امام رضا (ع) و خود آن حضرت شرمنده شویم.

رئیس جمهور خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: از زحمات شما تشکر می‌کنم، می‌دانم بار سنگینی بر دوش شماست و نگرانی بسیاری برای این ایام داشتید، با این حال آمار کاهشی حضور مردم در این استان در ایام نوروز به معنای این بود که حمایت کردند تا شما به موفقیت برسید.

دکتر روحانی همچنین در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی در استان خراسان رضوی قول مساعدت داد و تاکید کرد که دستورات لازم را در این زمینه برای پیگیری توسط وزارت بهداشت صادر خواهد کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3