تصویب بودجه پیشنهادی ۹۹ و بررسی صورت‌های مالی ۹۸ هلال احمر خراسان رضوی
تصویب بودجه پیشنهادی ۹۹ و بررسی صورت‌های مالی ۹۸ هلال احمر خراسان رضوی

دومین جلسه فوق العاده پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز با بررسی و تصویب صورتهای مالی، ترازنامه و توزیع بودجه سال۹۹جمعیت هلال احمر استان در حالی برگزار شد که بودجه پیشنهادی سال۱۳۹۹ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ این نشست با حضور ۲۱ نفر از ۳۶ عضو مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، به صورت آنلاین و غیر حضوری در شرایط کرونایی برگزار شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در آغاز این نشست با تبریک ایام ربیع و میلاد رسول مهر و رحمت، اظهار کرد: اجرای طرح آمران سلامت در لبیک به رهبری در ۲۲شعبه و دو نمایندگی هلال احمر در استان اجرا شد و ۳۱۷ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر اعم از آموزش و فرهنگ‌سازی در مواجهه با کرونا استفاده کردند.

دکتر سید مجتبی احمدی با اشاره به اجرای طرح نذرآب۳ در مناطق سر بیشه خراسان جنوبی، عنوان کرد: اعزام گروه ویژه سازمان داوطلبان و ارائه خدمات درمان سرپائی و حمایت روانی و بهداشتی با مشارکت اعضای جوانان و اعطایی اقلام حمایتی در مناطق صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است؛ در آغاز این نشست آقایان انصاری و حسنی به عنوان اعضای هیئت رئیسه موقت و سپس دائم انتخاب شدند، ضمن اینکه خانم دکتر بهرمند و سعید نامی، بازرسان استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9