تصادف، تیراندازی و ترس؛ مثلث دستگیری سارقان تیز دست در مشهد
تصادف، تیراندازی و ترس؛ مثلث دستگیری سارقان تیز دست در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو سارق خیابانی که هنگام فرار با همدستان خود تصادف کردند، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی گفت: گزارش سرقت‌های سریالی در ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محدوده بولوار پیروزی و هفت‌تیر مشهد، پلیس را بر آن داشت برای پی گیری سریع این موضوع وارد عمل شود. تیم‌های تجسس کلانتری شهرک ناجا در این عملیات ضربتی چهار عامل اصلی این سرقت‌ها که با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند را شناسایی و تحت تعقیب قراردادند.

صارمی بابیان این مطلب که مأموران کلانتری شهرک ناجا با رد زنی‌های گسترده، برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها در بولوار وکیل‌آباد وارد عمل شدند اما سارقان با دو موتورسیکلت به‌سرعت فرار کردند، عنوان کرد: دقایقی بعد دو موتورسیکلت سارقان در ابتدای بولوار اقبال لاهوری در حال فرار باهم برخورد کردند که درنتیجه یک موتورسیکلت واژگون و موتورسیکلت دیگر به سرعت به راه خود ادامه داد و راننده و سرنشین آن متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه  دو سارق زمین‌گیر نیز موتورسیکلت خود را رها کردند و با پای پیاده پا به فرار گذاشتند، گفت: تیم تجسس کلانتری شهرک ناجا پس از مسافتی تعقیب و گریز پلیسی، این متهمان را با تیراندازی هوایی دستگیر کردند. متهمان در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بودند اما در مواجهه با پنج شاکی پرونده، از سوی آنان مورد شناسایی واقع‌شده و به ارتکاب سرقت‌های سریالی در ساعت ۱۶ تا ۱۸ اعتراف کردند.

صارمی در پایان بابیان این‌که از متهمان یک قبضه چاقو کشف شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده با دستور مقام قضایی برای دستگیری دو متهم فراری و کشف سرقت‌های انجام‌شده توسط اعضای این باند ادامه دارد.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 16