تشریح عملیات کلانتری‌های مشهد در تشدید مقابله با سرقت
تشریح عملیات کلانتری‌های مشهد در تشدید مقابله با سرقت

فرمانده انتظامی مشهد به تشریح عملیات کلانتری‌های مشهد در تشدید مقابله با سرقت در این شهرستان پرداخت.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی، عملیات گسترده و ضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صارمی ساداتی با بیان اینکه تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد در این مأموریت یکی از عاملان سرقت‌های خیابانی را چهره زنی   با کنترل و مراقبت‌های پوششی، او را داخل خودروی سواری پراید و در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کردند، عنوان کرد: همزمان با دستگیری این متهم، مالک یا فروشگاه که دوربین مداربسته مغازه‌اش چهره این مرد جوان را هنگام ارتکاب سرقت ضبط کرده بود و شهروند دیگری که  وسایل و قطعات خودروی سواری‌اش توسط این فرد  به سرقت رفته بود  او را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی پراید چند قطعه وسایل سرقتی کشف و تحقیقات از متهم ۲۹ ساله ادامه دارد.

کشف خودروی سرقتی در کنار خیابان

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در پی گیری پرونده سرقت خودروهای سواری، یک دستگاه پراید مسروقه را رد زنی و در خیابان طباطبایی متوقف کردند. با دستگیری متهم ۲۸ ساله در بازرسی از خودروی سواری یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.

دستگیری سارق فراری زیر پل راه‌آهن

سرهنگ صارمی ساداتی  با بیان اینکه تیم تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در ادامه این عملیات ضربتی، خودروی پراید سرقتی را در خیابان چمن رد زنی و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، گفت: راکب این خودرو که متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده بود پراید سرقتی دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری مصلی بود را رها کرده و پا به فرار گذاشت که با تعقیب و گریز، این جوان ۳۱ ساله سابقه دار زیر پل راه  آهن دستگیر شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

عامل  دستبرد به خانه‌های مردم در چنگ قانون

فرمانده انتظامی مشهد گفت: گزارش چند فقره سرقت  از خانه‌های مسکونی در محدوده بولوار طبرسی شمالی مشهد تیم‌های تجسس کلانتری طبرسی شمالی را بر آن داشت به طور ویژه وارد عمل شوند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه پلیس با بررسی آخرین  گزارش سرقت سه دستگاه گوشی تلفن همراه از خانه‌ای مسکونی وارد عمل شد و به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها شد، اظهار کرد: ماموران کلانتری طبرسی شمالی پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه متهم را مورد بازرسی قرار دادند که هشت دستگاه گوشی تلفن همراه و چهار دستگاه تجهیزات رایانه‌ای کشف شد. ‌

وی افزود: متهم ۴۵ ساله دستگیر و تحقیقات از او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان از همکاری آگاهانه مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان عزیز با ایفای نقش خود و توجه به توصیه‌های پلیسی می‌توانند از وقوع این گونه سرقت‌ها پیشگیری کنند.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 22