تشدید نظارت بر نانوایی‌های تربت‌جام
تشدید نظارت بر نانوایی‌های تربت‌جام

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تربت‌جام به همراه بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی از نانوایی‌های سطح این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا وحیدی مزینانی در حاشیه این بازدید گفت: به روال هرساله و نزدیکی سال نو بازرسی‌هایی از صنوف مختلف با حضور بازرسان دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی به‌ویژه کرونا که بهداشت عمومی مردم درخطر است، برنامه‌ها و بازرسی‌های ویژه‌ای از صنوف خاص داریم.

وی ادامه داد: نانوایی‌ها یکی از محل‌هایی است که احتمال انتقال ویروس وجود دارد و مستقیم با سلامت مردم سروکار دارد و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت گردد، به همین منظور بازرسین ویژه‌ای برای نظارت بر این موضوع گذاشتیم و هرروزه صبح و بعدازظهر با حضور بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این نظارت‌ها به‌صورت مرتب انجام می‌شود و نکات لازم یادآوری می‌گردد و با تخلف‌های احتمالی به‌صورت شدید برخورد می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت‌جام خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام‌شده نانوایی‌های تربت‌جام اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند و مورد خاص وجدی‌ای نداریم.

وحیدی خطاب به مردم تربت‌جام گفت: نگران نباشید و نظارت‌ها به‌صورت مرتب انجام می‌شود و اگر همشهریان گرامی تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره تلفن ۵۲۵۲۳۲۶۶ تخلف‌های احتمالی را به ما گزارش دهند یا با شماره ۱۹۰ موارد بهداشتی را به دانشکده علوم پزشکی اعلام کرده و مطمئن باشند شکایت آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی و با افراد خاطی و متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 10