تسویه حساب کامل مطالبات برخی از زعفران کاران تایباد و باخرز
تسویه حساب کامل مطالبات برخی از زعفران کاران تایباد و باخرز

مدیر اداره تعاون روستایی شهرستان تایباد گفت: با پیگیری های به عمل آمده، بخشی از مطالبات زعفران کاران در طرح خرید حمایتی زعفران پرداخت شد.

باقر خدادادی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق، اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده از روز سه شنبه  ۱۳۹۹/۱/۱۹ واریز مرحله چهارم پرداخت مطالبات زعفران کاران از طرح خرید حمایتی زعفران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله تفاوت در پرداخت مطالبات خواهیم داشت افزود: این تفاوت بدین صورت است که کلیه وجه زعفران تحویلی کشاورزان تا وزن محموله زیر ۲/۵ کیلوگرم تسویه حساب می شود. این مبلغ برای مرکز خرید تایباد و باخرز حدودا  ۱۲ میلیارد تومان است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان تایباد گفت: در این مرحله از مجموع ۱۹۰۰۰ کیلوگرم خرید حمایتی زعفران در تایباد و باخرز، میزان ۲۵۰۰ کیلوگرم تسویه حساب کامل می شود که معادل تسویه حساب با حدودا ۱۵ درصد کشاورزان خواهد بود و مابقی کشاورزان  ۴۲ تا ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند.

خدادادی در ادامه ابراز کرد: مرحله بعدی واریزی ان شاالله هفته آینده بنا به قول مسولین استانی و مابقی مطالبات زعفران کاران ظرف یک ماه آینده بطور کامل پرداخت و تسویه می گردد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 14