تسلیت ده ها نهاد برای ضایعه درگذشت خبرنگار پیشکسوت ایرنا
تسلیت ده ها نهاد برای ضایعه درگذشت خبرنگار پیشکسوت ایرنا

پس از انتشار خبر درگذشت عباس امیریان، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، نهادها و شخصیتهای مختلف بسیاری در پیامهایی آسمانی شدن این پیشکسوت عرصه رسانه را تسلیت گفتند.

به گزارش اخترشرق؛ سازمان بسیج رسانه کشور و استان، مدیرعامل ایرنا، خانه مطبوعات استان خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجمع خیران سلامت استان، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف و ده ها نهاد دیگر با صدور پیام هایی با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند. تسلیت ده ها نهاد برای ضایعه درگذشت خبرنگار پیشکسوت ایرنا

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در پیام تسلیت خود از درگاه خداوند رحمت و مغفرت برای آن مرحوم مسئلت کرده است.

محمد مهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز در پیام خود آورده: بی شک آثار ارزشمند ایشان به عنوان یادگاری ماندگار و عملی صالح باقی خواهد ماند.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در پیامی اعلام کرد: امید است روح بلند آن عزیز سفر کرده با صاحب این ایام، مولی علی (ع) محشور باشد و خداوند متعال به بازماندگان صبر جزیل و اجر جمیل عنایت بفرماید.

در پیام تسلیت جامعه خیرین سلامت و شورای زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی نیز آمده است: او به عنوان فردی دلسوز و متعهد همواره بهترین نقش را در حوزه فعالیتهای رسانه ای خویش ایفا می‌کرد.

خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز ضمن تسلیت درگذشت این فعال با سابقه رسانه‌ای، اهالی رسانه را برای مراسم تشییع و ترحیم مرحوم عباس امیریان در روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت رضا (ع) مشهد دعوت کردند.

خبرنگاران، فعالان رسانه و فعالان اجتماعی در مشهد، استان خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور نیز در قالب پست‌ و استوری‌های مختلف در صفحات فضای مجازی فوت مرحوم امیریان را تسلیت گفته و با خانواده این عزیز سفر کرده ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری‌های ایسنا و فارس در خراسان رضوی نیز ضمن انتشار خبر درگذشت این پیشکسوت رسانه، این ضایعه را به اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

امیریان از خبرنگاران بازنشسته ایرنا در مشهد پنجشنبه ۲۸ بهمن در سن ۶۷ سالگی به علت ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم خاکسپاری آن مرحوم روز شنبه ۳۰ بهمن در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

عباس امیریان متولد سال ۱۳۳۲ در قوچان مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز مشهد مشغول فعالیت بود.

وی پس از بازنشستگی تا قبل از ابتلاء به کرونا همچنان پرتلاش و توانا به کار خبر در روابط عمومی سازمان‌های مختلف استان مانند نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همچنین بیمارستان ناظران مشهد مقدس مشغول فعالیت بود.

از او ۲ پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 71