ترویج فرهنگ رضوی اولویت اصلی برنامه‌های دهه کرامت است
ترویج فرهنگ رضوی اولویت اصلی برنامه‌های دهه کرامت است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در کنار شعار امسال، خدمت کریمانه و همدلی اولویت اصلی برنامه‌های دهه کرامت است.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق براتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه کرامت استان اظهار کرد: اصناف می‌توانند در دهه کرامت با مشارکت شهرداری مشهد چهره شهر را دگرگون کنند و پیشنهادشده که اصناف در این دهه امتیازاتی برای خرید‌های مردم در نظر بگیرند.

وی افزود: ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در دهه کرامت و ادامه مسیر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در دهه کرامت می‌تواند یکی دیگر از جلوه‌های زیبای ایثار و خدمت کریمانه باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: سیاست امسال در اجرای برنامه‌های دهه کرامت استفاده حداکثری از فضای مجازی است اما اگر ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با برگزاری تجمعات موافقت کرد این آمادگی نیز وجود دارد که برنامه‌های امسال در ۲۵ نقطه باکیفیت مناسب و با حضور مردم برگزار شود.

براتی عنوان کرد: برنامه‌های دهه کرامت همچون سال‌های گذشته در بقاع متبرکه و ستاد‌های شهرستانی برنامه‌ریزی‌شده و انشالله باشکوه هرچه بیشتر برگزار خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد برنامه‌ریزی و گرامیداشت دهه کرامت استان گفت: در اولین روز از دهه کرامت و نیز هم‌زمان با روز میلاد امام رضا (ع) مراسم گلباران حرم مطهر رضوی همچون سال‌های گذشته اما در قالب دیگری انجام خواهد شد.

براتی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ رضوی و توجه به جایگاه برجسته علمی امام رضا (ع) در تولیدات فرهنگی امسال موردتوجه قرارگرفته است و امیدواریم ضمن تولید محتواهای فاخر بتوانیم در انتشار آن در فضای مجازی موفق عمل نماییم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6