تربیت بدنی رشتخوار هنوز بعد از گذشت ۱۵سال از ارتقا به شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شود
تربیت بدنی رشتخوار هنوز بعد از گذشت ۱۵سال از ارتقا به شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار گفت: تربیت بدنی رشتخوار هنوز بعد از گذشت ۱۵سال از ارتقا به شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی پرتو در جمع خبرنگاران گفت: این نمایندگی با داشتن ۷۰هزار نفر جمعیت شهرستان، دو بخش، دو شهر و چندین پروژه ورزشی و صدها ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی هنوز با دو نیرو و یک خدمات اداره می‌شود

پرتو، ضمن تشکر از توجه مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خراسان رضوی خواستار ارتقاء این نمایندگی در رشتخوار شد، عنوان کرد: با وجود نمایندگی اعتبارات امور ورزش در این شهرستان ناچیز و قطره‌ای است که جوابگو پروژه‌های ملی و دستانی در این شهرستان نیست.

وی با ذکر مظلوم بودن نمایندگی تربیت بدنی و ورزش دراین شهرستان رشتخوار، اظهار کرد: متاسفانه رشتخوار اسپانسر ورزشی با وجود استعدادهای ورزشی درخشان در سطح شهرستان که مقامات استانی و کشو ری دارند ندارد.

وی خبر داد: بزودی چمن مصنوعی روستای نوق و ۹خانه ورزش روستایی با همت دهیاری‌ها و تربیت بدنی شهرستان راه اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار گفت: با توجه به اولویت قرار گرفتن راه اندازی مجموعه استخر شنای رشتخوار در اینده نزدیک نیازمند غریق نجات در این مجموعه خواهیم بود، علاقمندان به‌این حوزه می‌توانند با دریافت کارت غریق نجات برای همکاری اقدام کنند.

پرتو با بیان این مطلب که کاشی کاری و سرامیک مجموعه استخر شنای رشتخوار در روزهای اینده دنبال می‌شود، عنوان کرد: باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی از جمله امکانات استخر شنای رشتخوار است، که در سال جاری دو میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، جهت ادامه روند ساخت این مجموعه در نظر گرفته‌شده، که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه اندازی خواسته دیرینه ورزشکاران و مردم شهرستان رشتخوار باشیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 18