تذکر معاون استاندار به دستگاه‌های کم کار در اعطای تسهیلات حمایتی دولت
تذکر معاون استاندار به دستگاه‌های کم کار در اعطای تسهیلات حمایتی دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در هشتمین جلسه کارگروه استغال استان به دستگاه‌های اجرایی کم‌کار در رسیدگی مناسب به پرونده‌های مشمولان دریافت تسهیلات حمایتی دولت ویژه بنگاه های آسیب دیده ناشی از کرونا هشدار داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان در این جلسه به مدیران دستگاه‌های اجرایی که حضور نداشتند تذکر جدی داد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند خود یا نمایندگانشان در جلسات کارگروه حضور یافته و نسبت به عملکردشان در خصوص رسیدگی به متقاضیان تسهیلات حمایتی دولت پاسخگو باشند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند نسبت به جذب تسهیلات ویژه آسیب دیدگان ناشی از کرونا حساس باشند و به هر شیوه ممکن متقاضیان را نسبت به مزایای این تسهیلات آگاه کرده و آنان را به ثبت نام در سامانه کار برای دریافت تسهیلات ترغیب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: صرف دادن پیامک به متقاضیان برای اطلاع رسانی نسبت به تسهیلات کافی نیست و باید دستگاه اجرایی ابتدا مسئولان ادارات تابعه در شهرستانها را توجیه و به همه مشمولان دریافت تسهیلات زیر پوشش خود مراجعه کرده و از صاحبان آنان بخواهند تا نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.وی اضافه کرد:شرایط دریافت و بازپرداخت تسهیلات، تضامین و سود مورد نظر به نحوی است که به راحتی برای صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا مناسب و قابل جذب است.

رسولیان در پایان خاطر نشان کرد: خراسان رضوی همواره جزء استانهای برتر در جذب تسهیلات بوده است لذا باید این شرایط را برای استان حفظ کرد و با عزم و مطالبه گری جدی تر در مهلت داده شده برای جذب این تسهیلات، خراسان رضوی را جزء پنج استان اول کشور قرار داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2