تخصیص ۱۰۰ درصدی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تربت‌جام
تخصیص ۱۰۰ درصدی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تربت‌جام

فرماندار تربت‌جام گفت: در سفر دولت سیزدهم به خراسان رضوی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌طور ۱۰۰ درصدی به شهرستان تربت‌جام اختصاص یافت.

به گزارش اختر شرق؛ حسین جمشیدی با قدردانی از دولت به لحاظ این میزان اعتبارات برای تربت‌جام، عنوان کرد: این میزان اعتبار در قالب ۱۹ فصل و ۲۴ پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص‌یافته است.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به مهم‌ترین مطالبه و درخواست مردم و مسئولان تربت‌جام از هیئت دولت در سفر به خراسان رضوی، تصریح کرد: اجرای پروژه ریلی راه‌آهن فریمان، تربت‌جام، تایباد به دوغارون به طول ۲۲۳ کیلومتر و اتصال این شهرستان‌ها به شمال، جنوب و کشورهای همسایه با توجه به نقش و اهمیت ریلی در توسعه همه‌جانبه منطقه‌ای که قبلاً مطالعات آن انجام‌شده و از سال ۹۵ به لحاظ تخصیص نیافتن اعتبار بلاتکلیف رهاشده است.

وی با اشاره به یکی دیگر از مهم‌ترین مطالبات جامعه ورزشکار و مسئولان تربت‌جام از دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: تکمیل مجتمع ورزشی پنج‌هزارنفری کارگران که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تخصیص اعتبارات لازم شاهد تکمیل زمین چمن، سکوی نشستن، ساخت سالن‌های موردنیاز در سایر رشته‌های ورزشی، ساخت گود کشتی با چوخه و … هستیم با توجه به این‌که شهرستان در خیلی از رشته‌های ورزشی دارای رتبه‌های کشوری و استانی است، ضرورت دارد.

جمشیدی با اشاره به یکی دیگر از درخواست‌های مهم شهرستان، احیای پارک جنگلی ۴۵ هکتاری شهید عظیمی، گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم و احیای پارک جنگلی معلم شهید عباسعلی عظیمی که توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری واگذارشده است برای پر کردن اوقات فراغت مردم و ایجاد نشاط در جامعه می‌طلبد که اعتبارات لازم برای تجهیز پارک جنگلی اختصاص یابد.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به مهم‌ترین مشکل بخش پایین جام تأکید کرد: با توجه به شهر شدن سمیع آباد و مرزی بودن این بخش با ۲۵ روستای تحت پوشش و تولید محصولات زراعی و باغی، ارتقای محور تربت‌جام به سمیع آباد از درجه چهار به دو و اصلاح معابر راه‌های روستایی منطقه موسی‌آباد ازجمله مطالبات مردم و مسئولان شهرستان تربت‌جام است.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 98