تجلیل از هنرمندان حوزه‌ی بهزیستی در بردسکن
تجلیل از هنرمندان حوزه‌ی بهزیستی در بردسکن

تعداد شش نفر از هنرمندان حوزه‌ی بهزیستی خراسان رضوی که در رشته‌های موسیقی، تئاتر و نقاشی فعالیت دارند از سوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی تجلیل شدند.

به گزارش اختر شرق؛ در نشستی که در بهزیستی بردسکن برگزار شد، تقدیرنامه‌های مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی توسط رئیس بهزیستی بردسکن به این هنرمندان اعطا شد.

حمید حسن‌آبادی، علی توکلی، مجتبی فرزانه، مرضیه نجفی، علیرضا نظافتی و جواد مغنی، پنج هنرمندی هستند که در رشته‌های موسیقی، تئاتر و نقاشی، در مسیر توانمندسازی افراد دارای معلولیت فعالیت دارند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

حمید حسن‌آبادی، مؤسس و کارگردان یک گروه تئاتر معلولین است که سه فرد دارای معلولیت را در گروهش قرار داده است و تا کنون دو نمایش در این زمینه به روی صحنه برده است.

وی در حاشیه‌ی این مراسم خدمت به افراد دارای معلولیت را موجب افتخار خود دانست و تأکید کرد: وظیفه ما توانمندسازی افراد دارای معلولیت، ایجاد فرصت برابر برای آنان و مهیا کردن قضایی است که این عزیزان بدون دغدغه و با آرامش به زندگی و فعالیت‌های اجتماعی خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: تفاوت بین افراد دارای معلولیت با سایر اقشار جامعه این است که آن‌ها با سختی و فشار بیشتری زندگی خود را می‌گذرانند و ممکن است محدودیت‌های بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشند اما توانایی‌های بسیاری در وجودشان دارند که باید فضای شکوفایی آن‌ها توسط هنرمندان مهیا شود.

گزارش رسیده از بهزیستی بردسکن حاکی است مجتبی فرزانه که معلولیت بینایی دارد در زمینه‌ی موسیقی و خوانندگی فعالیت دارد و موفقیت‌های زیادی را در کارنامه‌ی هنری خود ثبت کرده است.

لازم به ذکر است؛ مرضیه‌ی نجفی، معلول جسمی حرکتی در زمینه نقاشی و بازیگری و علی‌رضا نظافتی به عنوان بازیگر تئاتر، مشغول فعالیت می‌باشند.

همچنین علی توکلی، نمایشنامه‌نویس است و جواد مغنی نیز از مجریان خوشنام بردسکن است که خدمات زیادی به معلولین داشته است.

رئیس بهزیستی بردسکن در حاشیه‌ی این مراسم، ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای این هنرمندان، از آن‌ها خواست که در توانمندسازی افراد دارای معلولیت، نقش فعال‌تری ایفا کنند.

مصطفی محمدپور گفت: خدمت به افراد دارای معلولیت، یک وظیفه‌ی همگانی است زیرا آن‌ها شهروندانی با حقوق برابر با سایرین هستند و این وظیفه‌ی ماست که موانع را از پیش پای آن‌ها برداریم و در مسیر توانمندسازی و استقلال اجتماعی آنان، هر کاری از دستمان ساخته است انجام دهیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17