تبیین گام دوم انقلاب از وظایف خبرنگاران
تبیین گام دوم انقلاب از وظایف خبرنگاران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با تأکید بر تبیین گام دوم انقلاب توسط خبرنگاران، گفت: خبرنگاران وظیفه‌دارند عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و بیان کنند و از مشکلاتی که در این ۴۰ ساله پشت سر گذاشته تا به عظمت و شکوه امروزی برسد برای نسل جوان امروزی بنویسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با تأکید بر تبیین گام دوم انقلاب توسط خبرنگاران، گفت: خبرنگاران وظیفه‌دارند عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و بیان کنند و از مشکلاتی که در این ۴۰ ساله پشت سر گذاشته تا به عظمت و شکوه امروزی برسد برای نسل جوان امروزی بنویسند.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ محمود حامد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در آستانه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج این شهرستان با تأکید بر اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و دشمنان اسلام و ابرقدرت‌ها از رسانه به‌عنوان یک ابزار جنگی استفاده می‌کنند گفت: نمونه آن را می‌توان به استفاده ابزاری داعش در اشغال بخش‌هایی از سوریه و عراق باقدرت نمایی کاذب و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با اظهار اینکه از رسانه، دشمن به‌عنوان ابزاری برای نفوذ در دیگر کشورها استفاده می‌کند، اضافه کرد: رابرت مرداک با راه‌اندازی امپراتوری رسانه‌ای جهان با اداره و داشتن ده‌ها رسانه در جهان به دنبال نفوذ فرهنگی، ترویج فساد و بی‌بندوباری و متلاشی کردن خانواده‌ها در ایران اسلامی است.

حامد بابیان اینکه برخی از یهودیان اسرائیلی با تولید محتوا و فیلم‌سازی برای کودکان و بزرگ‌سالان از خودشان چهره‌ای مظلوم در جهان که زیر بار ظلم و ستم واقع‌شده چهره‌ای غیرواقعی از جنایت‌های خودشان علیه بشریت و کشتار واقعی مردم مظلوم فلسطین ساختند، افزود: آن‌ها یا فیلم‌سازی و گنجاندن نمادهای یهود در آثارشان این تولیدات به خورد ملت‌های جهان دادند و فرهنگی که خودشان خواستار آن هستند ترویج می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این روزها دشمنان ایران اسلامی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال از بین بردن تفکر جهادی که با مقاومت هشت‌ساله نگذاشت حتی یک وجب از خاک ایران را دشمن تصاحب کنند و از بین بردن حجاب که از بسیاری مفاسد در جامعه جلوگیری می‌کند هستند و اگر این دو سقوط کند دشمن بسیاری از اهداف خودش را کسب کرده است.

وظیفه خبرنگار، تبیین گام دوم انقلاب و ایجاد امید در مردم

وی با تأکید بر تبیین گام دوم انقلاب توسط خبرنگاران، گفت: خبرنگاران وظیفه‌دارند عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و بیان کنند و از مشکلاتی که در این ۴۰ ساله پشت سر گذاشته تا به عظمت و شکوه امروزی برسد برای نسل جوان امروزی بنویسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با تأکید بر قدرت و عظمت ایران اسلامی که در تمام نقاط دنیا زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: در طول تاریخ حتی یکی نفر نیز رئیس‌جمهور آمریکا را تحقیر نکرده بود ولی رهبر معظم انقلاب آن‌ها انجام داد، در طول تاریخ هیچ کشوری شهامت توقیف کشتی انگلیسی را نداشت ولی ایران اسلامی باقدرت آن را انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی این شهامت و قدرت را داشت که پهباد جاسوسی آمریکایی را سرنگون کند و باعث غرور ملت ایران شود، گفت: دشمن در بعد نظامی هیچ‌وقت حریف ایران نخواهد شد ولی به دنبال زدن پایه‌های نظام ایران اسلامی که مردمانش هستند، است.

حامد با تأکید بر اینکه ایران اسلامی دارای جوانان سرشار از امید و شورونشاط است که با ساماندهی آن‌ها هیچ قدرتی قادر بر غلبه بر ایران اسلامی نیست، افزود: وظیفه خبرنگار انعکاس واقعیات جامعه باصداقت و درستی و به‌دوراز هرگونه حاشیه‌سازی است.

وی اضافه کرد: مطالبات مردمی باید توسط خبرنگاران به‌درستی پیگیری شود ولی نیاز نیست برخی از مطالب را همه مردم بدانند و باعث تشویش اذهان عمومی گردد.

وی با تأکید بر اینکه از دیگر وظایف خبرنگاران تزریق امید به مردم و ایجاد موج مثبت در جامعه است، گفت: باید اخبار مثبت و برخی از فعالیت‌های ادارات مختلف به مردم اطلاع‌رسانی شود تا دشمن فرصت نکند خبر یک اختلاس بزرگ‌نمایی کند و در کنار آن اخبار برخورد با مفسدان منتشر نشود.

وی با انتقاد از عدم انعکاس فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط خبرنگاران در خوشاب اضافه کرد: گروه‌های جهادی شهرستان خوشاب به اذعان مسئولان استانی یکی از موفق‌ترین گروه‌های فعال در استان هستند که تاکنون خدمات بسیار زیادی به‌ویژه در نقاط محروم خوشاب، در سیل شمال کشور در اوایل سال و در ادامه مشارکت درباز سازی آن انجام داده‌اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2