تا کنون ۴۰ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای با مساحت ۹ هزار متر مربع در سطح استان احداث شده است
تا کنون ۴۰ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای با مساحت ۹ هزار متر مربع در سطح استان احداث شده است

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون ۴۰ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای با مساحت ۹ هزار متر مربع در سطح استان احداث شده است.

به گزارش اختر شرق؛ صفدر سلطانی در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا از تهیه محتوای آموزشی مناسب در حوزه‌های مختلف و به روزرسانی برنامه‌ها با توجه به موقعیت موجود خبر داد و گفت: خوشبختانه اجرای طرح ملی کوچ بااقبال خوبی از جانب دانش آموزان و همکاران رو به رو شد.

وی با بیان اینکه تولید فاز اول سریال ۳۰ قسمتی با موضوع طرح ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) هم اکنون به پایان رسیده و پخش آن از شبکه‌های سلامت و سیمای خراسان رضوی آغاز شده است، اظهار کرد: این سریال برای دانش آموزان رده سنی ابتدایی و متوسطه اول تهیه شده است و نکات آموزشی در خصوص این طرح را به دانش آموزان یادآوری می‌کند، همچنین موارد آموزشی مطرح شده در سریال می‌تواند در ارائه خدمات عوامل اجرایی طرح کوچ موثر واقع شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۰ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای با مساحت ۹ هزار متر مربع در سطح استان احداث شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 165