تا پایان فروردین کلیه فعالیت‌های ورزشی ممنوع است
تا پایان فروردین کلیه فعالیت‌های ورزشی ممنوع است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران تمرینات خود را در خانه‌ انجام دهند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

به گزارش اختر شرق؛ محسن پورتقی در خصوص آغاز فعالیت‌های ورزشی در استان خراسان رضوی گفت: منتظر تصمیم‌گیری مسئولین ستاد کرونا در ورزش استان در خصوص فعالیت‌های ورزشی هستیم، در شرایط کنونی تا پایان فروردین ماه تمام فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است، امیدوارم با وحدت و همدلی جامعه ورزش بتوانیم دوباره به وضعیت سفید بازگردیم و بتوانیم فعالیت‌های ورزشی را دوباره آغاز کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ورزش استان کمترین مبتلا را داشتیم، امیدوارم ورزشکاران در خانه ورزش‌های خود را دنبال کنند تا این شرایط به حالت عادی بازگردد.

پورتقی خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از هیئت‌های پزشکی ورزشی، ورزش‌های همگانی، بدنسازی و پرورش اندام، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیلرانی استان داشته باشم که در طول این مدت کلیپ‌های آموزشی تولید وکمک زیادی به ورزشکاران کردند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه قهرمانان و اعضا تیم ملی تمام رشته‌ها به خوبی این شرایط را درک کردند و تمرینات خود رادر خانه انجام دادند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

وی در پایان گفت: باید تا اول اردیبهشت منتظر ستاد کرونا در ورزش استان باشیم تا تکلیف فعایت‌های ورزشی مشخص شود، قطعا اگرفعالیت‌های ورزشی آغاز شود به طور رسمی از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9