تاکنون ۲۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی جهت مقابله با ویروس کرونا در کاشمر استفاده شد
تاکنون ۲۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی جهت مقابله با ویروس کرونا در کاشمر استفاده شد

شهردار کاشمر با بیان این مطلب که جهت این امر بیش از ۵۰ نفر در قالب ۱۲ اکیپ هر شب بیش از ۷۶۰ هکتار از شهر را ضد عفونی کردند، گفت: ضد عفونی شهر تا پایان بحران ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش اختر شرق؛ مهندس سلیمانی  شهردار کاشمر با بیان اینکه طی ۱۰ شب اخیر با توجه به فعالیت شهرداری جهت ضدعفونی معابر سطح شهر تاکنون ۲۶۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی استفاده شد، گفت: هر شب ۵۰ درصد از سطح شهر ضد عفونی می‌شود.

سلیمانی  با بیان این مطلب که جهت این امر بیش از ۵۰ نفر در قالب ۱۲ اکیپ هر شب بیش از ۷۶۰ هکتار از شهر را ضد عفونی کردند، عنوان کرد: ضد عفونی شهر تا پایان بحران ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اماکن پر تردد مثل خیابان امام خمینی و میلان‌های منتهی به این خیابان، مجتمع پزشکان، پارکینگ‌های سطح شهر به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

شهردار کاشمر با بیان این مطلب که محله‌های نسیم، نیلوفر، گلشن، حسین آباد و فیاض بخش دو روز یکبار ضدعفونی می‌شود، گفت: کوچه‌های فرعی شهر سه روز یکبار ضدعفونی می‌شود.

وی تصریح کرد: این فعالیت توسط نیروهای شهرداری، آتش نشانی و با همکاری تعدادی از شهروندان و  آقای دربانی نمایندگی تراکتور ایران با پمپ‌های تراکتوری، پشتی و دستی این اقدام انجام می‌گیرد.

سلیمانی  با اشاره به اینکه طی ۱۰ شب اقدام شده برای ضدعفونی سطح شهر با ۱۵ خودرو این فعالیت انجام گرفت، عنوان کرد: ضدعفونی سطح شهر تا پایان بحران ویروس کرونا هر شب ادامه خواهد داشت.

شهردار کاشمر بابیان اینکه برای اطلاع از وضعیت ویروس کرونا، شهروندان فقط اطلاعات صحیح موردنیاز را از شبکه بهداشت و درمان پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از گسترش این ویروس در جامعه، ماندن در خانه اصلی‌ترین روش اعلام‌شده است، امیدواریم شهروندان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 4