بیش از ۱۸ میلیارد تومان بودجه استانی شهرستان سرخس توزیع شد
بیش از ۱۸ میلیارد تومان بودجه استانی شهرستان سرخس توزیع شد

فرماندار سرخس اعتبارات استانی شهرستان را بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا رجبی مقدم در اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بابیان اینکه در شرایط فعلی بیماری کرونا تلاش کنیم با مدیریت جهادی پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم، گفت: این اعتبارات بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان است که ۷ میلیارد از سرفصل نفت و بیش از ۱۱ میلیارد استانی است که بین ۲۵ فصل و ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام توزیع شد.

وی با تأکید بر به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام، عنوان کرد: از اهداف دولت و ما به‌عنوان مدیران شهرستان این است که پروژه‌های عام‌المنفعه شامل گاز آب و برق که عموم مردم از آن بهره‌مند می‌شوند سریع‌تر به نتیجه برسد.

فرماندار در ادامه تصریح کرد:۷۰ درصد اعتبارات کشور که تصویب قانون می‌شود دست وزارتخانه‌هاست و تنها ۳۰ درصد استانی است. بااین‌وجود، اگر مدیری پیگیر این مسائل نباشد در سال ۱۴۰۰ به تناسبی که اعتبار ملی می‌گیرد اعتبار داده می‌شود و در غیر این صورت به حوزه‌های که برای مردم تلاش می‌کنند داده می‌شود.

رجبی مقدم با توصیه به مدیران دستگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به نگاه فرمانداری و وجود نماینده‌ای پرتلاش و جهادی مدیران به‌طور جد پیگیر اعتبارات ملی شهرستان، توسط مدیران بالادستی خود باشند وزیر ساخت‌های منطقه را تقویت و به سرانجام برسانند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2