بیش از یک هزار داوطلب سرخسی در کنکور امسال شرکت دارند
بیش از یک هزار داوطلب سرخسی در کنکور امسال شرکت دارند

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرخس از برگزاری آزمون ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور ۱۲۸۷ داوطلب خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی اردونی با اشاره به شرایط خاص شیوع کرونا و تدابیر ویژه ای که از سوی برگزار کنندگان آزمون در نظر گرفته شده است، گفت: در این رقابت ها که از روز سه شنبه ۲۸/۰۵/۱۳۹۹ لغایت ۰۱/۰۶/۱۳۹۹ در چهار نوبت و تنها در صبح ها در یک شیفت  برگزار می‌شود مجموعا ۱۲۸۷ نفر داوطلب سرخسی در این رقابت علمی حضور خواهند داشت.

وی افزود: از سوی برگزار کنندگان آزمون تدابیر ویژه ای به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مد نظر قرار گرفته، به‌طوری که دو تیم مجهز از شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر به همراه پزشک و دو امبولانس در محل برگزاری آزمون که سالن ایثار و آموزشگاه ۱۵ خرداد شهرک گاز خواهد بود مستقر می شوند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرخس با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص زدن ماسک و عدم همراه داشتن تلفن همراه و وسایل اضافی، اظهار کرد: داوطلبی که علائمی از شیوع کرونا در خود احساس میکنند برگزار کنندگان آزمون را از وضعیت جسمی خوداز طریق سامانه خود اظهاری که در روز سه شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۸ باز می شود مطلع کنند.

اردونی تصریح کرد: چنانچه داوطلبی علائمی از بیماری کرونا را داشته باشند با تدابیر ویژه و مکانی خاص از آنان آزمون گرفته می شود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 3