بوستان احمدیه تربت جام با صرف مبلغ هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون را بازسازی شد
بوستان احمدیه تربت جام با صرف مبلغ هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون را بازسازی شد

شهردار تربت جام از بهسازی بوستان احمدیه و احداث زمین ورزشی محله ای و نیز تایل فرش میلان های مجاور بوستان خبر داد و گفت: این پروژه به مناسبت روز شوراها و هفته معلم مورد بهره برداری قرار گرفت و هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری برای این پروژه هزینه شده است.

شهردار تربت جام در گفتگو با خبرنگار اخترشرق از بهسازی بوستان احمدیه و احداث زمین ورزشی محله ای و نیز تایل فرش میلان های مجاور بوستان خبر داد و گفت: این پروژه به مناسبت روز شوراها و هفته معلم مورد بهره برداری قرار گرفت و هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری برای این پروژه هزینه شده است.

سید علی حسینی تصریح کرد:  بوستان احمدیه در محدوده  خیابان میرقوام الدین به صورت متروکه و بلا استفاده بود که با توجه به اینکه در این منطقه فضای سبزی کمتری وجودداشت این بوستان با مساحت دو هزار متر مربع احیا و تایل فرش و نصب وسایل بازی کودکان درآن انجام شد.

حسینی با اشاره به اهمیت احداث زمین های ورزشی محله ای گفت: امسال اولین زمین ورزشی محصور محله ای در مجاورت این بوستان احداث شد تا جوانان و نوجوانان این محله بتوانند برای پر کردن اوقات فراغت خود، از این فضای ورزشی استفاده نمایند.

وی افزود: میلان های مجاور بوستان احمدیه به علت فرسودگی آسفالت آن نیاز به ترمیم داشت که در راستای این پروژه، عملیات تایل فرش به متراژ هشت هزار متر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل  منابع داخلی شهرداری انجام شد.

شهردار تربت جام به محل سکونت استاد مسلم بازی های آئینی اشاره کرد که در مجاورت بوستان احمدیه واقع شده و خاطرنشان کرد: در طول سال مهمان های بسیاری از داخل و خارج کشور و نیز مسئولین استانی و کشوری زیادی برای دیدن استاد به این محله می ایند و خدمات مدیریت شهری به این محله ضمن استفاده ساکنین عزیز باعث آبروی شهرستان و منطقه خواهد شد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5